جانشین نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح با تمام توان و رشادت خود مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند

جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و رشادت خود در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 05December 2018

امنیت وآسایش امروز ایران در سایه شهدا و رزمندگان شکل گرفته استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین نیروی زمینی ارتش امروز در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که با قرآن همدم و مأنوس باشند، هیچ ترسی بر آنان وارد نیست و قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و رشادت خود در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نعمتی گفت: شهدا و رزمندگان اسلام با تکیه بر قرآن و عمل به پیام آن، جانشان را برای اسلام و امنیت و آسایش امروز ایران در طبق اخلاص قرار دادند.

وی افزود: خدا را شاکریم که با درایت مقام معظم رهبری و عظمت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، کشور ما اکنون به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی شایسته اردبیل در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: یکی از اولویت‌ها و اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان و سربازان ارتش است که با توجه به این امر در این چند روزه شاهد اجرای مسابقات قرآنی در سطح ملی و با کیفیت بالا و با حضور  قاریان و حافظان برتر بودیم.

نعمتی اظهار داشت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورمان باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم که تمام تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران این است تا سهم خود را در تربیت حافظان قرآن در کشور به خوبی ادا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار