امیر سیاری:

نداجا تجهیزات خود را متناسب با نوع ماموریت در عرصه دریا طراحی می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش امکانات مورد نیاز خود را متناسب با نوع ماموریت در عرصه دریا طراحی می‌کند.
کد خبر: ۳۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ - 08December 2018

سیاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دانشجویان و اقشار مختلف علاقه‌مند به دیدن پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش، دعوت می‌شود تا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از امروز تا پایان سال از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: تا پیش از اجرای عملیات غرورآفرین «مروارید» در هفتم آذر ۵۹ همه فکر می‌کردند که نیروی دریایی ارتش توانایی خود را از دست داده است، اما به همت عزیزان و متخصصان انقلابی، تجهیزات آماده شد و بدنه انقلابی و متعهد ارتش توانستند با همکاری، در دریا حضور یابند.

معاون هماهنگ کننده ارتش به طراحی و ساخت ناوموشک انداز «پیکان» در سال ٨٢ اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در سال ٨۵ نیز با تمام فشار‌های ناشی از تحریم، ناو «جوشن» و در سال ٨٨ شناور «درفش» و ناوشکن «جماران» را ساختیم.

دریادار سیاری افزود: در روز‌های گذشته نیز ناوشکن پیشرفته «سهند» به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد و در آینده نزدیک نیز ناو «دنا» و زیردریایی «فاتح» به این نیرو ملحق خواهند شد.

وی تصریح کرد: امروز در نیروی دریایی به سطحی رسیده‌ایم که می‌توانیم تجهیزاتمان را به‌روز، نگهداری و نیازسنجی کرده و امکانات مورد نیاز را متناسب با نوع ماموریت در عرصه دریا طراحی کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار