دیدار مشاور دبیر مجمع تقریب مذاهب با خانواده شهید «سید نورخدا موسوی»

«محمد ناظمی اردکانی» به همراه جمعی از مسئولین، با خانواده شهید «سید نورخدا موسوی» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 08December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، مشاور دبیر مجمع تقریب مذاهب کشور دیدار با خانواده شهید «سید نورخدا موسوی»، ضمن تسلیت به خانواده این شهید سرافراز، اظهار داشت: جامعه همواره قدردان اشخاصی است که جان خود را در دفاع مقدس و دفاع حرم اهل بیت (ع) تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

جامعه قدردان مدافعان وطن و حرم اهل بیت است

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع باشکوه پیکر این شهید بزرگوار، تصریح کرد: این مراسم نشان داد که جامعه و مردم در هر شرایطی قدردان افرادی هستند که فداکاری می‌کنند و از جان خود برای حفظ این مرز و بوم می‌گذرند، این فداکاری‌ها هرگز کم‌رنگ نمی‌شوند و همیشه زنده می‌مانند و درس بزرگی برای سایر افراد جامعه هستند.

«فرشته حشمتیان» مشاور رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نیز در این دیدار اظهار داشت: شما اسوه صبر و مقاومت هستید، تمام و کمال رسالت خود را انجام داده‌اید و بازگشت دوباره شما به عرصه آموزش و پرورش یک میمنت است؛ چرا که نمونه بارزی برای ترویج پایداری و ایستادگی در راه خدا هستید.

جامعه قدردان مدافعان وطن و حرم اهل بیت است

همچنین «بهرام بیرانوند» نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی در این دیدار، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: «شهدا امامزادگان عشقند، فردا مزارشان قبیله گاه اهل یقین خواهد شد»، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که ما با آن‌ها زندگی کرده‌ایم و به نوعی دست یافتنی و سریع‌العجابت هستند.

«کبری حافظی» همسر شهید «سید نور خدا موسوی» نیز در پایان این دیدار، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه هستند و با دستان خودشان شهید بزرگوار را به آسمان بردند.

جامعه قدردان مدافعان وطن و حرم اهل بیت است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها