جانشین فرمانده ناجا:

اشرار،معاندان و افراد ضد انقلاب را به زانو در خواهیم آورد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زاهدان، روحیه جهادی و توکل به خدا را رمز موفقیت در برابر دشمن عنوان کرد وگفت: به فضل پروردگار و با عزم و اراده کارکنان، اشرار،معاندان و افراد ضد انقلاب را به زانو در خواهیم آورد.
کد خبر: ۳۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 27October 2014

اشرار،معاندان و افراد ضد انقلاب را به زانو در خواهیم آورد

به گزارش دفاع پرس، سردارسرتیپ پاسدار "حسین اشتری" جانشین فرمانده نیروی انتظامی که به همراه جمعی از معاونان ناجا، با هدف بررسی وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده بود، در جمع فرماندهان، معاونان، روسای پلیس های تخصصی و تعدادی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان وبلوچستان گفت: در برخورد با جرائم، زمانی افرادی تخلف می کنند که جزء شهروندان کشور محسوب می شوند،در برخورد با این افراد باید ضمن رعایت قانون،رعایت حقوق شهروندی را هم مد نظر داشت.

وی افزود: اما در رابطه با اشرار و ضد انقلاب که باعث ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش مردم و همچنین اختلال در چرخه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه می شوند، این افراد محارب هستند و باید به شدت با آنان برخورد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت امنیتی این استان خاطر نشان کرد: اگر سابقه سیستان و بلوچستان را از گذشته تا حال بررسی کنیم، می توان گفت وضعیت استان از لحاظ امنیت و احساس امنیت بسیار خوب است ولی با توجه به توانمندی جمهوری اسلامی همین قدر نا امنی اندک نیز قابل قبول نیست.
 
سردار "اشتری" تصریح کرد: مراقبت و حفظ جان نیروها از اهمیت بالایی برخوردار است و این بدان معنا نیست که پلیس حالت تدافعی به خود بگیرد، بلکه عملیات ها باید طوری با برنامه و هدفمند باشد که همواره به اشرار ضربه مهلک وارد آورده و به نیروهای خودی نیز آسیبی نرسد.
 
وی با بیان این مطلب که روحیه جهادی و توکل به خدا رمز موفقیت در برابر دشمن است، افزود: اتکا باید بر داشتهها باشد و از امکانات موجود بهترین استفاده را در زمان ماموریت داشت و مدیریت جهادی و روحیه جهادی که مقام معظم رهبری می فرمایند همین است.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد: دشمن را نباید دست کم گرفت بلکه باید تهدیدات دشمن را جدی گرفته و جهت مقابله با آن از روحیه بالایی برخوردار بود.
 
سردار اشتری با اشاره به نقش آموزش در موفقیت ماموریت و اهمیت استمرار آن به آغاز ماه محرم اشاره و اظهار کرد: با توجه به موقعیت این استان، علاوه بر تمهیداتی که پلیس در نظر می گیرد، باید به سمتی پیش رویم که با استفاده از کمک مردم و کسانی که مورد اعتماد هستند امنیت را برای عزاداران حسینی برقرار کنیم.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان ضمن تقدیر از تلاش فرماندهی انتظامی و مرزبانی در شرق کشور خاطر نشان کرد: بدانید که آینده ای بهتر پیش روی خواهیم داشت و به فضل پروردگار و با عزم و اراده کارکنان، اشرار، معاندان و افراد ضد انقلاب را به زانو در خواهیم آورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها