سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

شبکه‌سازی در بسیج از اهداف ستاد کل نیرو‌های مسلح است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم شبکه‌سازی در بسیج که از اهداف ستاد کل نیرو‌های مسلح است، محقق شود.
کد خبر: ۳۲۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ - 09December 2018

شبکه‌سازی بسیج از اهداف ستاد کل نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح یکشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های نوآورانه دانش، پژوهش و فناوری سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مراسم چهار طرح و یک کتاب رونمایی شد، اظهار داشت: این مراسم نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح در عرصه علم، پژوهش و فناوری، صاحب حرف هستند و دستاورد‌هایی که امروز رونمایی شد، نمونه‌ای از کار‌هایی است که در بسیج انجام می‌شود.

سردار غیب پرور افزود: کاری که بسیج انجام می‌دهد، چندین لایه دارد؛ اولین لایه، کشف استعداد‌هاست و این یک فرایند فوق العاده‌ است. دومین لایه نیز مراحل حمایت از پژوهشگران است؛ زیرا برخی از این افراد کار خود را تولید کرده‌اند؛ اما هنوز به ثبت نرسانده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بعضی‌ها هم طرح‌های ابتکاری خود را به ثبت رساندند، اما نیازمند حمایت برای تولید انبوه هستند؛ یعنی برخی از این مبتکران نیازمند حمایت معنوی هستند.

وی تصریح کرد: البته نکته مهم این است که بتوانیم این افراد را به بدنه فناورانه کشور وصل کنیم؛ لذا اقدام خوب امروز با حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح صورت گرفت؛ بنابر این امیدواریم شبکه سازی در بسیج که از اهداف ستاد کل نیرو‌های مسلح است، محقق شود.

سردار غیب پرور در ادامه بیان کرد: مردم ما این باور را دارند، ولی باید بتوانیم این را به عنوان مطالبه‌ای میان مردم‌ و مسؤولان تبدیل کنیم؛ به عبارت دیگر پیام دستاورد‌های امروز این است که ایران اسلامی جوانانی مبتکر، خلاق، صاحب اندیشه و فکر دارد و اگر به این جوانان به عنوان ذخیره انقلاب نگاه کنیم، این ذخیره لایضال خواهد بود؛ چون مهم‌ترین موضوع، باور داشتن آن‌هاست و‌ این همان رسالت بسیج است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها