اعزام دومین کاروان زیارتی خانوادگی جانبازان بیمارستان نیایش به مشهد

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام دومین کاروان زیارتی خانوادگی جانبازان معزز بیمارستان نیایش به مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ - 11December 2018

اعزام دومین کاروان زیارتی خانوادگی جانبازان بیمارستان نیایش به مشهدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، به نقل از «ایثار»، سید مستجاد حسینی با اشاره به تأثیرات مثبت روحی و جسمی ترخیص از بیمارستان و فواید سفر برای جانبازان معزز بستری در بیمارستان، گفت: با توجه به استقبال این عزیزان از سفر معنوی به مشهد مقدس، دومین کاروان زیارتی خانوادگی جانبازان معزز بیمارستان نیایش تهران به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی و با مشارکت شرکت نفت پارس از تاریخ 20 آذر لغایت 23 آذر به زیارت حرم ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.
وی افزود: مراسم بدرقه کاروان جانبازان اعزامی در تاریخ 20 آذر با حضور مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مسئولان بیمارستان نیایش تهران از مقابل بیمارستان نیایش برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: در این سفر زیارتی تیمی متشکل از پرستاران، پزشکان، مددکاران، کارشناسان و متخصصین اداره امور اردویی و اداره نشاط و سلامت ستاد مرکزی جانبازان گرامی را همراهی خواهند کرد.
همچنین علاوه بر چکاپ پزشکی همه روزه برای این عزیزان، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی همراه با نشاط و شادابی از جمله استخر و آب‌درمانی، جنگ شادی، برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید از موزه در طول اردوی مذکور انجام می‌پذیرد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها