امیر سیاری:

آمریکا با پروژه ایران‌هراسی به دنبال پیشبرد اهداف خود در منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: استکبار جهانی امروز با حربه ایران‌هراسی ۸۰۰ میلیارد دلار اسلحه را در منطقه می‌فروشد و منابع کشور‌های منطقه را در راستای منافع خود غارت می‌کند.
کد خبر: ۳۲۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 11December 2018

آمریکا با پروژه ایران‌هراسی به دنبال پیشبرد اهداف خود در منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا صبح سه شنبه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان پایور و وظیفه ستاد ارتش جمهوری اسلامی که در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی باعث شد که دشمنان، بسیاری از منافع خود را در سطح منطقه از دست بدهند و همواره به دنبال ایجاد بستری جهت دستیابی مجدد به منافع از دست رفته خود باشند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با ایجاد ترور، تهاجم، تهدیدات متعدد، جنگ تحمیلی، دامن زدن به اختلافات قومی مذهبی، تحریم‌های متعدد، تهاجم و شبیخون فرهنگی و همچنین جنگ نرم، تلاش کرد تا بستر لازم را جهت بازگشت به منافع نامشروع خود در منطقه ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه دشمن با ایجاد پروژه ایران‌هراسی به دنبال پیشبرد اهداف خود در منطقه است، گفت: استکبار جهانی امروز با حربه ایران‌هراسی ۸۰۰ میلیارد دلار اسلحه را در منطقه می‌فروشد و منابع کشور‌های منطقه را در راستای منافع خود غارت می‌کند.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره بر اساس آموزه‌های دینی و مکتبی به دنبال حمایت از مظلومان و مستضعفان بوده است، افزود: نفوذ ما در منطقه، معنوی و اسلامی است. ما هیچ‌گاه به دنبال کشورگشایی و تصرف دیگر سرزمین‌ها نبوده‌ایم و این‌گونه خط مشی‌ها در مبانی سیاست ما جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با بهره‌گیری از پارامتر‌های جنگ نرم، می‌خواهد فکر و عمل ما را تحت تاثیر خود قرار دهد تا دیگر انقلابی نیاندیشیم و جهادی عمل نکنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز فشار تحریم‌های دشمن بر ملت ما ابعاد اقتصادی و فرهنگی پیدا کرده است و دشمن می‌خواهد با استفاده از این اهرم‌های فشار، وضعیت کشور ما را بی‌ثبات کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار