فرماندار شهرستان دیر:

یادواره ۲۴ شهید شهر «بردستان» اسفندماه برگزار می‌شود

«کریم علی‌حسنی» با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای «بردستان» گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ایم یادواره با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 11December 2018

برگزاری یادواره ۲۴ شهید شهر «بردستان» در اسفندماهبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «کریم علی‌حسنی» فرماندار شهرستان «دیر» صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست برنامه‌ریزی برگزاری یادواره ۲۴ شهید عاشورایی شهر «بردستان»، با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، اظهار داشت: کشور ما امروز در سایه رشادت‌ها و از جان گذشتگی شهدا تبدیل به یک منطقه امن شده و با توجه به تهدیدات منطقه‌ای و دشمنی کشور‌های استکباری، ذره‌ای امنیت کشور لطمه ندیده است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: پرداختن به مقام شهیدان و برگزاری یادوارده‌های شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه پرداختن به مقام شهدا وظیفه یک یا ۲ سازمان نیست، بلکه تمامی دستگاه‌ها موظف هستند که هر سال بیشتر از گذشته به مقام شهیدان بپردازند.

فرماندار دیّر خاطرنشان کرد: تمامی مسئولین وظیفه دارند در اجرای هرچه مطلوب‌تر یادواره‌های شهدا همکاری کرده و تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا یادواره‌ای در خور شهدای گران‌قدر برگزار شود.

علی‌حسنی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای بردستان افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، یادواره شهدای شهر بردستان با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها