فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):

پاسداری از خون شهدا به معنای دشمن شناسی و دشمن ستیزی است

سردار «علی فضلی» با بیان این که نائب امام زمان (عج) حجت الهی بر امت است گفت: پاسداری از خون های شهدا به معنای دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.
کد خبر: ۳۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 12December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، ظهر امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای شهر دالکی با بیان این که شرکت در یادواره های شهدا یک روزی است، اظهار داشت: شهدا آیت و حجت خدا در میان امت هستند تا راه را گم نکنیم.

وی ضمن اشاره به این که شهدا سوزنبان مسیر هستند گفت: با مجد و عظمت شهدا از محتوای قوی بهره مند شدیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: جوانان ولایتمدار استان بوشهر همچون «نادر مهدوی» هیمنه استکبار را شکستند.

فضلی با بیان این که در ادامه راه و منش شهدا و امامین انقلاب که راهبری امت را برعهده دارند باید هوشیار گام برداریم افزود: باید حواسمان را جمع کنیم؛ زیرا آمریکا دشمن خبیثی است که دستش با رژیم صهیونیستی و مرتجعین در یک کاسه است.

وی با تأکید بر این که باید بیدار باشیم اظهار داشت: دشمنان تاکنون نتوانستند کاری کنند و نخواهند توانست غلطی کنند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با توصیه به جوانان تصریح کرد: مجموعه های گوناگون و جریان های سیاسی مراقب باشند که میدان را برای دشمن آماده نکنند.

فضلی با بیان این که نائب امام زمان (عج) حجت الهی بر امت است اظهار داشت: پاسداری از خون های شهدا به معنای دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام در 40 سالگی انقلاب شاهد حضور چشمگیر امت در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: به برکت خون شهدا که در معامله با خداوند بر زمین ریخته است با اخلاص از ایران اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها