فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا:

یگان‌های منطقه جنوب شرق در اوج آمادگی رزمی و اجرای ماموریت قرار دارند

امیر علیدوست گفت: یگان‌های منطقه جنوب شرق در اوج آمادگی رزمی و اجرای ماموریت قرار دارند.
کد خبر: ۳۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ - 12December 2018

یگان های منطقه جنوبشرق در اوج آمادگی رزمی و اجرای ماموریت قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، امیر «نادر علیدوست» در مراسم معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا اظهار داشت: هر جا که به نیروی زمینی ارتش نیاز بود، همه عزیزان پا در رکاب و آماده اجرای ماموریت بودند و در هر صحنه‌ای که نیاز بود، خدمت کردند.

علیدوست تصریح کرد: طی سال‌های اخیر ۶ رزمایش عمده و بزرگ در منطقه جنوب شرق با حضور نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی برگزار کردیم.

وی افزود: در دوران خدمت هشت ساله در این منطقه همرزمان و مدیران خوبی در استان کرمان و سیستان و بلوچستان نصیب بنده شد که توانستم ماموریت خود را انجام بدهم که مورد رضایت فرمانده کل قوا و سلسله مراتب باشد.

فرمانده سابق قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در ادامه بیان داشت: راه اصلی برای مبارزه با طاغوت‌ ایستادگی و مقاومت است که مانند ۴۰ سال گذشته که به برکت، ولی امر مسلمین در مقابل همه طاغوت‌ها ایستادگی کردیم. وظیفه ما هم ایستادگی است تا بتوانیم راهی که پیامبران رفتند، تا ظهور امام عصر (عج) ادامه بدهیم.

وی اظهار کرد: باید جایگاه و منزلت ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی‌محوری را در بین مردم، مسئولین و کارکنان حفظ کرده و ارتقاء دهیم.

فرمانده سابق ارتش در استان کرمان گفت: نیروهای مسلح  با پشتوانه فرمانده نیروی زمینی و کل ارتش یگان‌های منطقه جنوب شرق در اوج آمادگی رزمی و اجرای ماموریت قرار دارند.

وی افزود: هوانیروز با اقتدار کامل نه تنها در مقابل اشرار بلکه در مقابل ضدانقلاب در استان کرمان، سیستان و بلوچستان و بخشی از خراسان جنوبی فعال است.

همچنین در این مراسم «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد توسعه و جذب سرمایه گذاری، ایجاد امنیت مهم است، اظهار داشت: خروج استان از محدوده قرمز، مرهون تلاش شما ارتش و نیرو‌های نظامی است و تلاش امیر علیدوست در استان کرمان محسوس بود و به خصوص در سیل سال ۹۵ و مشکلات منطقه جازموریان ارتش واقعا کمک کرد.

وی گفت: دوران خدمت کوتاه است و خوب است همه ما در دوران کوتاه خدمت بتوانیم آثار خوبی از خود به جا بگذاریم و رضایت همکاران و مردم را داشته باشیم و امیر علیدوست از این جهت موفق بوده و کارنامه خیلی خوبی از خود به جا گذاشته‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها