سردار مهری:

وجود 500 گردنه برف‌گیر در جاده‌های کشور/ 3 هزار نفر زمستان سال گذشته جان خود را از دست دادند

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه زمستان سال گذشته حدودا 3 هزار نفر در جریان تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند، گفت: رزمایش ترافیکی زمستان 97 تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت و همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی در این طرح شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 13December 2018

وجود 500 گردنه برف‌گیر در جاده‌های کشور/ 3 هزار نفر زمستان سال گذشته جان خود را از دست دادندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در رزمایش ترافیکی زمستان 97 که صبح امروز (پنج‌شنبه 22 آذرماه) در پیست آبعلی برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح ترافیک زمستان 97 از امروز شروع خواهد شد، اظهار داشت: این طرح تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت و همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به طرح‌های ترافیکی در طول سال گفت: خوشبختانه با هماهنگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به خوبی به مردم خدمات‌رسانی شده است. این طرح‌ها برای ارتباط و انتقال تحربیات بین همه دستگاه‌هاست.

سردار مهری گفت: با شروع طرح‌ها همه دستگاه‌ها اقدام یه تقویت تجهیزات خود می‌کنند و در کشور 50 گردنه داریم که 100 گردنه برف‌گیر هستند که نیاز به هماهنگی برای رسیدگی است.

وی با بیان اینکه امسال برف خوبی داشتیم، گفت: شرایط رانندگی در این فصل با سایر فصول متفاوت است و همه رانندگان باید تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه علاوه بر حضور در گردنه‌های برف و سطح جاده‌ها گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با امکانات بیشتر و نیرو‌های بیشتری برای امداد به هموطنان در درون و برون شهر‌ها آماده هستیم.

وی گفت: در زمستان گذشته بیش از سه هزار نفر از هموطنانمان در درون و برون شهر‌ها جان خود را از دست دادند که بیش از 70 درصد آن‌ها در برون شهر‌ها بودند.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه از هموطنان می‌خواهم قبل از سفر تجهیزات خود را بررسی کنند، گفت: از همه هموطنان می‌خواهم قبل از حرکت اطلاعاتی در خصوص جاده‌ها داشته باشند و با آمادگی کامل سفر خود را شروع کنند.

سردار مهری گفت: در زمستان گذشته 76 درصد از تصادفات بر اثر سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده و 37 درصد از نوع واژگونی بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار