سردار ایوب سلیمانی:

پیش‌بینی کاهش 30 درصدی تلفات جاده‌ای در برنامه ششم توسعه

جانشین فرمانده ناجا در رزمایش ترافیکی زمستان 97 گفت: در برنامه ششم توسعه به مسئولین تاکید شده که باید کاهش 30 درصدی در تلفات جاده‌ای داشته باشیم و حتی مقام معظم رهبری هم بار‌ها بر این موضوع تاکید کرده‌اند.
کد خبر: ۳۲۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 13December 2018

پیش‌بینی کاهش ۳۰ درصدی تلفات جاده‌ای در برنامه ششم توسعهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در رزمایش ترافیکی زمستان 97 با اشاره به اینکه سلامت و آرامش از بزرگ‌ترین نیاز‌های مردم است، اظهار داشت: برقراری امنیت، آرامش و سلامت یکی از مهم‌ترین وظیفه حاکمیت است.

وی گفت: آرامش و سلامت از مهم‌ترین اولویت تمام کسانی است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عرصه‌های زندگی بشری تحرک، جابه‌جایی و سفر است و حلقه بشری بدون این حرکت متوقف می‌ماند.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش افرود: به دلیل مشکلات زیر ساختی، عقب ماندگی در جاده‌ها، خودروهای غیر استاندارد، عدم آموزش‌های هماهنگی و ضعف در قانون و مقررات باعث شده است که هموطنان ما در جاده‌ها جان‌شان را از دست بدهند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه در طول یک دهه گذشته با برنامه ریزی و هماهنگی و تقویت زیر ساخت‌ها از سال 95 تا سال 96 کاهش در تلفات جاده‌ای و شهری داسته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز به دلیل عدم توسعه و ایمنی جاده و کیفیت خودرو‌ها شاهد توقف روند کاهش تلفات ناشی از رانندگی هستیم و نگران این هستیم که در سال‌های آینده شاهد افزایش تلفات باشیم.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه به مسئولین تاکید شده که باید کاهش 30 درصدی در تلفات جاده‌ای داشته باشیم و حتی مقام معظم رهبری هم بار‌ها بر این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی با توصیه به مردم گفت: اگر امروز پلیس محدودیت ایجاد می‌کند و برخی موارد جلوی حرکت شما را می‌گیرند به دلیل سلامت شما است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار