امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان با ایجاد اختلاف میان ملت شکاف به وجود آورند

ماموستا مُلا محمد محمدی گقت: همه باید مراقب باشیم دشمن سرافکنده با ایجاد اختلاف و تزریق ناامیدی به شکاف در میان ملت نپردازد.
کد خبر: ۳۲۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 14December 2018

مراقب باشیم دشمن با ایجاد اختلاف،میان ملت شکاف به وجود نیاوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی از وضعیت نامناسب خیابان ها، معابر و کوچه های شهرک های حاشیه شهر ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: مردم این شهرک ها به سختی تردد می کنند و در این فصل سرد چشم به یاری مسئولان شهری دارند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: تبعیض بین مردم در مناطق مختلف شهری و توزیع نامتوازن عدالت را توجیه ناپذیر دانست و تاکید کرد خدمت به مردم باید سرلوحه کار باشد و بی توجهی به حاشیه شهر از میان برود.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه شکست خورده دشمن گفت: همه باید مراقب باشیم دشمن سرافکنده با ایجاد اختلاف و تزریق ناامیدی به شکاف در میان ملت نپردازد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای بی سابقه ای فرو رفته اند و جهانیان دیگر تاثیری از فریبکاری سیاستمداران در رسانه های غربی نمی گیرند و استقلال طلبی و مطالبات به حق خود را پیگیری می کنند.

ماموستا محمدی در ادامه احترام به والدین و احترام متقابل در میان زوجین را از زمینه های تقویت روابط در خانواده دانست و گفت: اگر در تربیت فرزندانمان بکوشیم و احترام لازم به اجزا مختلف اجتماع و خانواده را به درستی به آنها یاد بدهیم نسلی با فرهنگ و اخلاق اسلامی آینده ای روشن را ترسیم می کند.

وی با گلایه از برخی رفتارهای ناپسند فرزندان با والدین و برخی بدگفتاری ها در میان جامعه اشاره کرد و افزود: شایسته فرد مسلمان نیست که دیگران از بی اخلاقی و بد زبانی او در هراس باشند چون مهمترین تاکید پیامبر اسلام اخلاق در همه امور مسلمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار