مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری مسابقه سیاه قلم با محوریت «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی»

«علی صفری» با اشاره به این‌که برای دفاع از عظمت فرهنگ و شکوه ملت ایران، هنر باید میان‌دار باشد، از برگزاری مسابقه طراحی سیاه قلم ویژه دانشجویان با محوریت «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 15December 2018

برگزاری مسابقه سیاه قلم با محوریت «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی»«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که با استفاده از زبان گویای هنر می‌توان بسیاری از مفاهیم ارزشی را به مخاطبین انتقال داد، اظهار داشت: در جامعه کنونی باید با ظرفیت‌های موجود در قالب ابزار هنر، از ابتکار و خلاقیت بهره برد.

وی با اشاره به این‌که برای دفاع از عظمت فرهنگ و شکوه ملت ایران، هنر باید میان‌دار باشد، از برگزاری مسابقه طراحی سیاه قلم ویژه دانشجویان با محوریت «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» خبر داد.

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: این مسابقه با موضوعات (چهل سالگی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نقش زنان، علماء و روحانیت در دفاع مقدس و نقش مدافعان حرم اهل بیت (ع)) برگزار خواهد شد.

صفری خاطرنشان کرد: این مسابقه طراحی در سوم دی‌ماه ساعت ۸:۳۰ در محل ساختمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار