معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت مستندسازی از قهرمانان دفاع مقدس با بهره‌گیری از جلوه‌های هنر

«آنیتا مظفری» با ابراز تأسف از این که در کشور ما الگو‌های فراوانی هستند که تبدیل به قهرمان‌شان نکرده‌ایم، گفت: باید الگو‌ها و قهرمانان دفاع مقدس را با جلوه‌های هنر امروزی مستندسازی کنیم.
کد خبر: ۳۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ - 15December 2018

مستندسازی از قهرمانان دفاع مقدس با بهره گیری از جلوه های هنربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «آنیتا مظفری» معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امروز (شنبه) در جلسه کمیته تألیف و تدوین کتاب کنگره سرداران و ۲۱۲۰ شهید استان بوشهر، با بیان این‌که در تألیف کتاب‌های دفاع مقدس باید شاخص و متغیر‌ها مشخص شود، اظهار داشت: باید در راستای تحقق بهتر تألیف کتاب‌های ارزشی، از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

وی با بیان این‌که باید گروه‌های سنی مختلف مورد بررسی و توجه قرار گیرند، گفت: در عصر دیجیتال کنونی باید از ظرفیت فضای مجازی به نحو أحسن استفاده کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تدوین فعالیت‌های ارزشی، باید بودجه‌های مناسبی اختصاص داده شود تا کار از کیفیت خوبی برخوردار شود.

مظفری با تأکید بر ضرورت تشکیل اتاق‌های اندیشه‌ورز در راستای تألیف کتاب‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی بهره برد.

وی با ابراز تأسف از این‌که در کشور ما الگو‌های فراوانی هستند که تبدیل به قهرمان شان نکرده‌ایم، گفت: باید الگو‌های ارزشی را با جلوه‌های هنر امروزی مستندسازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها