معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛

اعزام ۴ هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور تا پایان سال

«قاسم شریفی» گفت: بیش از ۴ هزار دانش‌آموز استان سمنان به همراه والدین خود، تا پایان امسال به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 17December 2018

۴ هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «قاسم شریفی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست هیئت اندیشه‌ورز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اعزام ۴۰ کاروان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سمنان به کربلای ایران برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به این‌که امسال دانش‌آموزان استان سمنان می‌توانند با والدین همجنس خود به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند، افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی شده است تا ۴ هزار دانش‌آموز استان سمنان در قالب این ۴۰ کاروان به اردو‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به میزان اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان به اردو‌های راهیان نور، تأکید کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۹۳ فرهنگی و دانش‌آموز استان سمنان به اردو‌های راهیان نور اعزام شده‌اند که والدین متقاضی دانش‌آموزان عازم به این اردو‌ها نیز توانستند از این فرصت استفاده کرده و راهی کربلای ایران شوند.

شریفی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی شده است تا کرسی‌های آزاداندیشی شامل چهار عنوان «امام و انقلاب»، «دشمن شناسی و نفوذ»، «رسانه و فضای مجازی» و موضوع مهم «حجاب» در مدارس استان سمنان برگزار شود.

وی با بیان این‌که ویژه برنامه چله انقلاب، یکی دیگر از کارویژه‌های آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب بوده است، گفت: این برنامه از اسفند سال گذشته آغاز شده و هر ۴۰ روز یک‌بار یکی از شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان و مجری برنامه چله انقلاب هستند.

مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در امور استان‌ها با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های کیفی و اقناعی در مدارس استان سمنان به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید فعالیت‌ها و مسابقات و جشنواره‌های آموزش و پرورش با رویکرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی انجام شود و در این راستا جشنواره‌های سرود و هنر‌های نمایشی آموزش و پرورش استان سمنان قرار است به صورت متمرکز و با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تا پایان امسال برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها