رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران و وجود مه و گرد و غبار غلیظ در معابر استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان و اردبیل گفت: درحال حاضر شاهد بارش باران در مناطق فوق هستیم.
کد خبر: ۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 28October 2014

تشریح  آخرین وضعیت راه‌های کشور

سرهنگ "محمد حسین حمیدی" رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتوگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر جاده های کشور هم اکنون شاهد بارش باران در استان مازندران و اردبیل در محورهای رامسر و پارسآباد هستیم که با توجه به لغزنده بودن این محورها، از تمامی رانندگان تقاضا مندیم که با سرعت مجاز مسیر های خود را طی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان نیز در محورهای زابل شاهد گرد و غبار و کاهش دید رانندگان هستیم.
 
سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: در استان مازنداران بعد از تونل کندوان مه غلیظ باعث کاهش دید رانندگان شده که باید با درنظر گرفتن این شرایط سرعت مناسبی را برای خود انتخاب نمایند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  در پایان  از محدودیت های تردد خبر داد و گفت: تردد در تمام راهها و معابر کشور به جز محورهای قم به گرمسار و شمشک به دیزین مجاز بوده و ترافیک  در تمامی محورها  عادی است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار