با حضور وزیر دفاع؛

خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته در اصفهان افتتاح شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان از محصولات و دستارودهای جدید این صنعت بازدید و خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته را افتتاح کرد.
کد خبر: ۳۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 18December 2018

خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته در اصفهان افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران و متخصصین صنایع الکترواپتیک شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع در اصفهان با تاکید بر توجه ویژه به نیازها و درخواست‌های تکنولوژیکی نیروهای مسلح اظهار داشت: توجه به فرایندهای نوآورانه، مهندسی سیستم، مدیریت دانش، استاندارد سازی و تضمین‌های کیفیت را ازاولویت های پیش برندگی صنعت دفاعی در شرایط تحریم دانست.

وی ادامه داد: با توانمندی، ظرفیت‌های فوق العاده‌ای و زیر ساخت‌های فناورانه در شرکت صنایع الکترونیک و صنایع الکترواپتیک اصفهان خواهیم توانست بطور جامعی نیازهای به روز نیروهای مسلح را در حوزه‌های الکترواپتیکی، لیزری و تجهیزات پزشکی بدون نیاز به خارج از کشور پاسخ دهیم.

وزیر دفاع قدرت و اقتدار دفاعی کشور را مرهون آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی، تدابیر فرمانده معظم کل قوا، حمایت‌های دولت و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان نیروهای مسلح و متخصصان صنعت دفاعی دانست و افزود: امروز صنایع دفاعی به عنوان پیشران صنعت کشور نماد خود باوری و اتکا به ظرفیت‌های داخلی است.

سرتیپ حاتمی پیشرفت‎های چشمگیر در حوزه‎های مختلف بویژه الکترونیک و اپتیک در وزارت دفاع را مرهون تفکر انقلابی، جهادی و جوان‌گرایی عنوان و بیان کرد: در آینده خبرهای بسیار خوبی را از پیشرفت‎های صنایع الکترونیک وزارت دفاع به استحضار ملت عزیز و سربلندمان خواهیم رساند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار