فرمانده سپاه لرستان:

موفقیت سپاه پاسداران در چهل سالگی انقلاب مرهون مراقبت‌های رهبری است

سردار مرتضی کشکولی گفت: اگر نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبود در طول چهل سال مقابله با فتنه‌های عجیب‌ و غریب سیاسی، فرهنگی و عقیدتی، سپاه نمی‌توانست به‌ عنوان یک ارتش سالم و مکتبی همچنان مورد تأیید باشد.
کد خبر: ۳۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ - 19December 2018

وجود نماینده ولی فقیه در سپاه از عوامل مقابله با فتنه ها استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز (چهارشنبه 28 آذر) در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر سپاه پاسداران توانسته در چهل سال انقلاب اسلامی با همه فراز و فرودهایی که در صحنه‌های مختلف سخت، نیمه سخت، فرهنگی، سیاسی ،امنیتی و مکتبی با مجاهدت خود در صحنه‌های مختلف تهدید حاضر باشد، مرهون مراقبت‌های دقیق، ظریف و لحظه به لحظه مقام معظم رهبری است.

وی گفت: مباحث عقیدتی، سیاسی، نظارت‌های مکتب اخلاق سیاسی و چگونگی اعمال نظارت‌ها از کم و کیف مباحث مربوط به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در لرستان افزود: اگر نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبود در طول چهل سال مقابله با فتنه‌های عجیب ‌و غریب سیاسی، فرهنگی و عقیدتی سپاه نمی‌توانست به‌ عنوان یک ارتش سالم و مکتبی همچنان مورد تأیید باشد.

سردار کشکولی عنوان کرد: این سطح وجود معنویت و بصیرتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارند سطح قابل‌ قبول و اثربخشی است و بارها به تأیید دائمی امام و مقام معظم رهبری بوده، که این موضوع به‌ واسطه وجود نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.

وی تصریح کرد: فرماندهان، مدیران و همه آحاد پاسداران موظف‌اند در توفیق یافتن نماینده ولی‌فقیه در هر سطح و رده آنچه شرط همراهی همدلی و حمایت مادی و معنوی است را محقق کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در لرستان با اشاره به ارتباط مناسب و همدلی خوب با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان، یادآور شد: در صحنه کار با هم‌افزایی سعی می‌کردیم همکار و همدل باشیم و به لطف خدا همیشه در طول کار هم بهره کافی شخصی و سازمانی را از مسئول حوزه نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان بردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار