مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

سپاه بدون محافظه‌کاری از دستاوردهای انقلاب چهل ساله پاسداری می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین علی درویشی گفت: سپاه بدون محافظه‌کاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند.
کد خبر: ۳۲۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 19December 2018

سپاه بدون محافظه‌کاری از دستاوردهای انقلاب پاسداری خواهد نمودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی درویشی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان امروز (چهارشنبه 28 آذر) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران به ولایت ایمان‌ دارند و این به معنای بصیرت دینی است.

وی گفت: سپاه مظهر اقتدار مردم، نظام و ولایت و پرچم‌دار راه شهداست و حرکت در مسیر شهدا را افتخار خود می‌داند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان افزود:  محور حرکت سپاه، ولایت است و سپاه در طول تاریخ چهل‌ساله انقلاب مظهر ولایت و ولایتمداری بوده است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه سپاه بدون محافظه‌کاری از دستاوردهای انقلاب پاسداری خواهد کرد، بیان کرد: ما پاسداران به پیمانی که با شهدا و مقام والای ولایت بسته‌ایم وفاداریم و راهی را که پاسداران دهه اول انقلاب پیمودند امروز نیز همان راه را در پیش‌گرفته ایم و هیچ تغییر، تحول و شکی در نیت ما و راه ما ایجاد نشده است و در اراده مستحکم پاسداران و استقامت در راهی که انتخاب کرده ایم ثابت‌قدم‌ هستیم.

وی بابیان اینکه اولویت‌های برنامه ما بحث معنویت افزایی در سپاه استان است، تصریح کرد: سپاه با بدنه مردم است و مظهر این پیوند مبارک بسیجی است که توسط امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شده است.

درویشی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بسیج، توانمندی و خدمت‌رسانی بسیج جز اولویت‌ها و برنامه‌های ماست، خاطر نشان کرد: وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب را سپاه پاسداران بر عهده دارد و این پاسداری در زمان گذشته حضور در صحنه‌های سخت و مناطق مرزی در مقابل دشمنان بود و امروز در قالب جنگ نرم در حوزه فرهنگی و اعتقادی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه استان لرستان و مردم ولایتمدارش همواره در صحنه‌های حمایت از انقلاب پیش‌قدم بودند، اظهار داشت:  صحت پیش‌قدم بودن مردم ولایتمدار لرستان حضور فعال در دوران دفاع مقدس با تقدیم  بیش از 6 هزار شهید بود که سند ملی مردم لرستان است.

وی دومین سند ولایتمداری این مردم را در جریان فتنه 88  دانست، و گفت در جریان آن فتنه لرستان هیچگونه مشکلی برای کشور نداشت و استانی قهرمان بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان گفت: امیدواریم که حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حلقه اتصال و ارتباط همه نهادهای فرهنگی مانند حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه باشد چراکه امروزه تشخیص راه صحیح، انقلابی ماندن و پیرو ولایت بودن به‌ مراتب سخت‌تر و پرهزینه‌تر از انقلابی بودن در دوران اول انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها