سردار سلیمانی خبر داد؛

رضایت حداکثری مردم از توانمندی و عملکرد ناجا

جانشین فرمانده ناجا گفت: طی بررسی انجام شده تا ۸۴ درصد مردم به توانمندی نیروی انتظامی ایمان دارند و ۷۷ درصد نیز از عملکرد ناجا راضی هستند.
کد خبر: ۳۲۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 20December 2018

کشورهای منطقه در مقابل جمهوری اسلامی عددی نیستند/ اجازه نفوذ و ایجاد خلل در امنیت کشور را نمی دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ ستاد «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها استان فارس در جمع خبرنگاران در خصوص برخی تهدیدات امنیتی گفت: کشورهای منطقه خودشان می‌دانند قدرت بالایی در مقابل ما نیستند برای ما اگر هم کسی بتواند ادعایی کند در دنیا خود شیطان بزرگ است و مابقی به او متکی هستند و کاری از آمریکا هم ساخته نیست.

وی اوج کار آمدی و اقتدار نیروی انتظامی را در یکسال گذشته دانست و بیان داشت: در طول یک سال گدشته فراز و فرودهای داشتیم دشمنان در صدد ایجاد مشکلات در جامعه بودند و نیت پلیدشان ایجاد ناامنی و نارضایتی در جامعه بود که مردم آنها را همراهی نکردند.

سردار سیلمانی گفت: این دشمنان بعضی از مردم را تحریک کردند تا آنها اموال دولتی و مردم را به آتیش کشاندند، ولی با هوشیاری نظام و نیروهای امنیتی به خصوص نیروی انتظامی دشمنان نتوانستند به اهداف پلید خود که کشته سازی بود برسند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: ما با هدایت های رهبری و آمادگی تمام و کمال نیروهای امنیتی به طور حتم موفق خواهیم بود و اجازه نفوذ و ایجاد خلل در امنیت را نمی دهیم.

سلیمانی متذکر شد: طی بررسی انجام شده تا ۸۴ درصد مردم به توانمندی نیروی انتظامی ایمان دارند و ۷۷ درصد از عملکرد ناجا نیز راضی هستند.

وی در خصوص وضعیت امنیتی استان فارس نیز گفت: خوشبختانه در بحث جرائم خشن شاهد کاهش ۷۰ درصدی در استان فارس هستیم، اما در خصوص آمار تلفات و تصادفات در استان نگرانیم که برای کاهش این آمار باید راهکارهای جدید ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار