آغاز دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در سیستان و بلوچستان

اولین دوره آموزشی مهارت‌‌های فضای مجازی ویژه خبرنگاران و فعالان حوزه فرهنگی توسط سازمان بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی سراج استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 20December 2018

آغاز دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اولین دوره آموزشی مهارت‌های فضای مجازی ویژه خبرنگاران و فعالان حوزه فرهنگی توسط سازمان بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی سراج استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

در این مراسم «یوسف علی‌بیگی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال گسترده از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های فضای مجازی گفت: این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری و با ارائه سر فصل‌های مبانی فضای مجازی، فضای مجازی و خانواده، سواد بازی‌های ریانه‌ای و فنون سخنوری آشنایی با مفاهیم و ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی و کنش‌گری در فضای مجازی با حضور بیش از 200 شرکت کننده از صبح امروز آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این دوره را کسب مهارت لازم به منظور حضور هدفمند افراد در فضای مجازی به منظور تعامل صحیح دانست افزود: انتظار داریم با ارائه مطالب کاربردی و هدفمند در چنین دوره هایی شاهد تولید و انتشار محتوای مؤثر و مفید در فضای مجازی باشیم.

علی‌بیگی تصریح کرد: در این دوره آموزشی به صورت فشرده 11 کلاس آموزشی برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدرک تربیت مربی سواد رسانه اهدا خواهد شد و شرکت کنندگان متعهد به اقدام برای تبیین مطالب مربوط در میان جامعه خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به برگزیدگان این دوره مدرک تربیت مربی سواد رسانه‌ ای اهدا خواهد شد گفت: تمام شرکت کنندگان متعهد به اقدام برای تبیین مطالب مربوط در میان جامعه خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها