شجاعی‌فرد:

اسرائیل در دنیا به محور جهان‌خواری تبدیل شده است

نماینده شیخ زکزاکی در ایران با بیان اینکه اسرائیل در دنیا به محور جهان‌خواری تبدیل شده است، گفت: یهودیان در همه ارکان حکومت دنیا دخیل هستند.
کد خبر: ۳۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ - 20December 2018

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، سومین مراسم بزرگداشت شهدای حادثه زاریا صبح امروز (پنج‌شنبه 29 آذرماه) با حضور «محمدحسن شجاعی‌فرد» نماینده شیخ زکزاکی در ایران و جمعی از دانشجویان خارجی مقیم ایران در محل جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

در این مراسم «محمدحسن شجاعی‌فرد» نماینده شیخ زکزاکی در ایران، اظهار داشت: هدف از بعثت انبیاء تشکیل حکومت است و باید توجه داشت که خلیفه خدا بودن بدون تشکیل حکومت دینی امکان‌پذیر نیست. اگر به زندگی انبیاء نگاه کنید، خواهید دید که خلفای جور در مقابل آن‌ها ایستادند تا مانع تشکیل حکومت شوند. پیامبر اسلام نیز بعد از هجرت از مکه به مدینه تشکیل حکومت داد تا بواسطه آن مردم را هدایت کند؛ چرا که اجرای عدالت جز با حکومت اسلامی محقق نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: امام (ره) بارها تاکید داشتند که همه مردم به دلیل کمال‌گرایی سعی در تشکیل حکومت دارند که در این میان بعضی حکومت اسلامی تشکیل می‌دهند و برخی حکومتی ظالمانه و استکباری که آمریکا نمونه این نوع حکومت است.

نماینده شیخ زکزاکی در ایران افزود: در برهه‌های مختلف تاریخی حکومت ابرقدرت‌ها بر دنیا مستولی بوده مثل انگلستان که سال‌ها برخی کشورهای دنیا را مستعمره خود کرده بود. امروزه محور جهان خواری در دنیا اسرائیل غاصب است. یهودیان در همه ارکان حکومت دنیا دخیل هستند.

این فعال سیاسی در این مورد توضیح داد: تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی (ره) در ایران توانست این زیاده خواهی اسرائیل را بر هم بزند. مدل حکومت جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مردم دنیا شد و تحت تاثیر آن قرار گرفتند. تجربه هم ثابت کرده است، هر کشوری که طبق فرمایشات امام خمینی (ره) عمل کرده از بند دولت‌‌‌های دیگر در امان بوده مثل سوریه و کشورهایی هم بودند که به دولت آمریکا گردن نهادند و با مشکلات بزرگی روبه‌رو شدند مثل «محمد مرسی» در مصر.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رشد تشیع در جهان مهم‌ترین دستاورد حکومت اسلامی ایران است؛ اما باید توجه داشت که تبلیغ تشیع در جهان به ایران اسلامی ارتباطی ندارد؛ یعنی ما در کشورهای دیگر تشیع را تبلیغ نمی‌کنیم هر چه هست بیداری مردم مسلمان است که می‌خواهند شیعه شوند. اررش‌های انقلاب اسلامی ایران به خودی خود در حال ورود به کشورهای دیگر است.

شجاعی‌فرد در ادامه بیان داشت: توجه داشته باشیم که دشمنان و در راس آنها رژیم صهیونیستی فقط با کشتار پیش نمی‌آید، بلکه با جریان نفوذ پیش می‌آیند تا تشکیل حکومت اسلامی و تشیع را از میان بردارد. متاسفانه در ایران نیز برخی جریان‌های نفوذی وجود دارد که در دانشگاه‌ها و حوزه و مراکز فرهنگی و ... سعی دارند مقاصد خودشان را پیاده کنند. نه‌تنها در ایران که در همه کشورهای اسلامی چنین است. در کشور نیجریه برای براندازی شیخ زکزاکی عده‌ای نفوذ کرده‌اند تا برنامه‌های وی را با مشکل مواجه کنند. مردم نیجریه باید مراقب جریان‌های نفوذ باشند؛ چرا که دشمنان سعی دارند رقیبانی برای شیخ زکزاکی درست کنند تا حضور او را کمرنگ کنند. پیروان شیخ زکزاکی باید مثل که مردم ایران که خود را ملزم به اجرا کردن امر امام خمینی (ره) می‌دانستند، همه توان خود را به کار ببندند تا خواسته‌های شیخ زکزاکی را عملی کنند.

وی در پایان گفت: حرکت اسلامی به جریان افتاده و در حال رشد در کشورهای دیگر است و این امکان وجود ندارد که دشمنان مانع آن شوند. مردم ایران هم باید مراقب تبلیغ دشمنان علیه مردم مسلمان نیجریه و شیخ زاکزاکی باشند و همچنان که رهبر انقلاب از حرکت اسلامی آنها حمایت می‌کنند، حمایت کنند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار