معاون بنیاد شهید کشور:

مدافعان حرم انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هستند

محمود پاکدل گفت: مدافعان حرم انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هستند و نشان دادند که راه شهدا ادامه دارد.
کد خبر: ۳۲۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ - 20December 2018

مدافعان حرم انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هستندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور امروز (پنج‌شنبه 29 آذرماه) در دیدار با خانواده‌‎های شهدا و ایثارگران بروجرد که در کانون شاهد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با وجودی که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، روز به روز شاهد سربلندی و عزت ایران اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا روز به روز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود، گفت: امروز مدافعان حرم راه شهدا را ادامه دادند و با حضور در این راه نشان دادند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ادامه دارد.

پاکدل افزود: ایثارگران با مشکلاتی روبه رو هستند و تلاش می‌شود تا در جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور عنوان کرد: مشکلات هزینه‌های درمانی و بیمه تکمیلی مربوط به برخی استانهای کشور وجود دارد که باید به صورت ویژه رسیدگی شود.

سید حسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان نیز در این دیدار گفت: راه شهدا، راه سعادت و پیروزی است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ شهادت ترویج داده شود و نسل جوان را با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود سخنانی زیبا و پر معنا بیان کرده‌اند که ضروری است تا این وصیت‌نامه‌ها را مطالعه کنیم و در جهت ادامه دادن راه شهدا گام برداریم، همچنین تلاش می‌شود تا مسائل و مشلات ایثارگران و خانواده‌های شهدا بررسی شود که اشتغال، معیشت، بیمه تکمیلی و اتمام پروژه‌های 160 واحدی از مهمترین مشکلات این عزیزان است که قطعا همه این مشکلات با اتحاد، برنامه‌ریزی و همفکری حل می‌شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: پیام انقلاب اسلامی ایران به همه دنیا صادر شده و امروز بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند و با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارای پیشرفت روز افزون است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی ایران اسلامی شد و باید تلاش کرد تا این فرهنگ برجسته‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار