با حکم فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)؛

امیر «تجدد» فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران شد

امیر تجدد با حکم امیر صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) به سمت فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران منصوب شد.
کد خبر: ۳۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ - 20December 2018

امیر «تجدد» فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران شدبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، امیر سرتیپ دوم تجدد با حکم امیر صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه به سمت فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران منصوب شد.

امیر سرتیپ دوم سپهری راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید منطقه تهران اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) مدال های پر افتخاری دارد که بارها از زبان مقام معظم رهبری مورد تنفیذ قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: در زمان صلح بسیاری از نیروهای مسلح در حال تجهیز و مهیا شدن هستند اما پدافند هوایی همیشه و شبانه روزی در حال رصد و عملیات می باشد؛ تجهیزات و سامانه های پدافندی در زمان تهدید و تحریم رشد و پیشرفت چشم گیری داشته که این امر با اتکا به جوانان این مرز و بوم صورت گرفته است.

در پایان این مراسم از زحمات امیر ساعدی در مدت فرماندهی منطقه پدافند هوایی تهران تقدیر و امیر سرتیپ دوم تجدد به سمت فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران معرفی شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها