دبیر شورای عالی امنیت ملی:

کشتن کودکان و زنان بی‌گناه توسط سلطه‌گران نشان تزلزل آنان است

شمخانی گفت: سلطه‌گران و مستکبران جهان در حالی ادعا می‌کنند که ایران تروریست است که با تاسیس پادگان در آلبانی به منظور تجاوز به کشورها و کشتار زنان و بی‌گناه اقدامات جنایتکارانه مرتکب می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ - 20December 2018

کشتن کودکان و زنان بی گناه توسط سلطه گران نشانه تزلزل آنان استبه گزارش دفاع پرس از اهواز، امیر دریابان علی شمخانی ظهر امروز (پنج‌شنبه 29 آذرماه) در مراسم دهمین سالگرد ارتحال «آیت‌الله جمی» امام‌جمعه فقید آبادان با بیان اینکه باید به دانش‌آموزان، دانشجویان، کاسبان و بازاریان فرهنگ و رفتار آیت‌الله جمی را معرفی کرد و به عنوان الگو پیشنهاد داد، اظهار داشت: آیت‌الله جمی یکی از افرادی بود که صبر را می‌توان در رفتار آرام وی مشاهده کرد و  بر اساس کلام خداوند در مشکلات بسیار صبور و مسوولیت‌پذیر بودند.

وی افزود: آیت‌الله جمی یک فرد خاص بودند که نیاز است با مطالعه زندگی وی درس زندگی در دنیای امروزی را یاد گرفت و مانند وی در مشکلات با صبوری رفتار کنیم و در زمان حاضر که جنگ اقتصادی شروع شده بهتر است که با تاسی از رفتار این عالم گرانقدر از در مواجه با مشکلات اقتصادی پیروزمندانه عمل کنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان ایران و جهان اسلام را تبدیل انقلاب اسلامی به فقر دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند با در تنگنا قراردادن کشورها به ویژه ‌ایران، ‌نظام سرافراز اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسوولان و مردم باید به این موضوع فکر کنند که اگر آیت‌الله جمی بین ما بود، چه پیشنهادی برای برون‌رفت از این مشکل را می‌دادند، گفت: مقام معظم رهبری بهترین نسخه را برای شکست دشمنان تجویز کردند و ما باید با رفتار مقاومتی در اقتصاد قدرتمندتر از روزهای قبل در راستای دست‌یابی به موفقیت‌ها اقدام کنیم.

شمخانی تصریح‌کرد: سلطه‌گران و مستکبران جهان، ایران را تروریست معرفی می‌کنند درحالی که خودشان در آلبانی پادگان تروریستی زدند و هر بار با تجاوز به یک کشور به کشتن کودکان و زنان بی‌گناه می‌پردازند و این رفتارها نشان تزلزلشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار