امام جمعه تویسرکان:

خلاقیت و تلاش جهادی عامل پیشرفت است

امام جمعه تویسرکان گفت: مقایسه بین فن آوری‌های پیشرفته تجهیزات دفاعی و صنعت خودروسازی مشخص می‌کند که با خلاقیت و تلاش جهادی می‌توان به پیشرفت رسید.
کد خبر: ۳۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 22December 2018

تلاش و خلاقیت جهادی عامل پیشرفت است/// تیتر و لید مرتبط با خبرگزاری لحاظ شود///***** اصلاح شدبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، حجت‌الاسلام «مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان امروز در مجمع بسیجیان شهرستان تویسرکان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران که توانایی ساخت و تولید موشک‌ها و پهپادهای پیشرفته را دارد آیا نمی‌تواند خودروی داخلی خوب بسازد.

وی افزود: مقایسه بین فن‌آوری‌های پیشرفته تجهیزات دفاعی و صنعت خودرو‌سازی گویای این است که اگر با تلاش و خلاقیت جهادی وارد عرصه خودرو‌سازی شویم می‌توانیم به اهداف مطلوب در این بخش هم برسیم.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه بعضی‌ها فضایی ایجاد می‌کنند که چرا سپاه و قرارگاه خاتم در همه جا حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: اگر سپاه و بسیج با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و تلاش متخصصان داخل کشور به عرصه تولید خودرو ورود پیدا کند شاهد جذب نقدینگی از سوی مردم و اشتغال آفرینی برای هزاران جوان متخصص خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مجموعه‌های تولیدی کوچک نمی‌توانند در حوزه صنعت خودروسازی خیلی موثر عمل کنند چون مافیای خودروسازی آنها را می‌بلعند.

حجت الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه مجمع بسیج باید به محلی برای ایده پردازی‌های هدفمند و کاربردی و پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان تبدیل شود عنوان کرد: اکنون شاهد اعمال قوانین سختگیرانه نسبت به ایجاد برخی خانه‌های باغی به بهانه تخریب محیط زیست و منابع طبیعی در تویسرکان هستیم که با توجه به شرایط و فضای بومی شهرستان برای مردم مشکل ساز می‌شود.

وی تصریح کرد: نباید به بهانه جلوگیری از ایجاد آسیب در منابع طبیعی، تویسرکان را با کلان شهرها و مناطقی مانند گردنه حیران یکی کنیم و اجازه ساخت یک خانه باغی مورد نیاز را هم به کشاورز و باغدار بومی ندهیم.

امام جمعه تویسرکان همچنین از عملکرد برخی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی و طلب 3 ضامن کارمند در شهرستان تویسرکان انتقاد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها