رزمایش پیامبر اعظم ۱۲-(۱۰)/ سردار پاکپور:

بازی کشورهای منطقه در زمین آمریکا با واکنش نیروهای مسلح ایران مواجه می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: به برخی کشور‌های منطقه اعلام می‌کنیم که فریب استکبار جهانی را نخورند و به این نکته واقف باشند که چنانچه نیت سوئی علیه کشورمان داشته باشند، با واکنش ما مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۴۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 22December 2018

بازی کشورهای منطقه در زمین آمریکا با واکنش نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این رزمایش به همه اهدافی که از پیش تعیین شده بود، رسیدیم و همان‌گونه که قبلا اعلام کردیم، اصول و راهبرد اصلی ما دفاعی است، اما در سطوح عملیاتی و تاکتیکی، تهاجمی است.

وی افزود: بهترین دفاع حمله و هجوم است و وقتی دشمن علیه کشورمان نیتی داشته باشد، باید به آن هجوم ببریم؛ چراکه عامل بازدارندگی ما همین هجوم خواهد بود؛ چون اگر پشت خاکریز بمانیم، آسیب پذیر خواهیم بود.

سردار پاکپور تصریح کرد: بنابر این هرگاه به نیت سوء دشمنان پی ببریم به آن‌ها حمله خواهیم کرد؛ لذا به برخی کشور‌های منطقه اعلام می‌کنیم که فریب استکبار جهانی را نخورند و به این نکته واقف باشند که چنانچه نیت سوئی علیه کشورمان داشته باشند، با واکنش ما مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
احسنت به نیروهای نظامی ایران اسلامی، درود فراوان بر تمامی حافظان جمهوری اسلامی ایران
نظر شما
پربیننده ها