فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

حضور ملت ایران در حماسه 9 دی باعث یأس دشمنان شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حضور ملت ایران در حماسه 9 دی، توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران را خنثی کرد و حضور پر‌شور مردم در این روز دشمن را مأیوس کرد.
کد خبر: ۳۲۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 23December 2018

حضور ملت ایران در حماسه 9 دی باعث یأس دشمنان شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب با و جود توطئه‌های دشمنان، این در خت تنومند روز به روز مقاوم‌تر می‌شود.

وی گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا‌کنون دشمنی خود را به شکل‌های مختلفی نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای نشان داد‌ه‌اند، اما همیشه با شکست روبرو شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برو جرد افزود: با فتنه 88 بستر تحریم‌های ظالمانه دشمنان فراهم شد و دشمنان با توطئه‌هایی که از پیش طراحی کرده بودند تلاش داشتند تا به اهداف خود برسند، اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی ماه به صحنه آمدند و پوزه دشمنان و فتنه‌گران را به خاک مالیدند.

سوری بیان داشت: در روز بزرگ 9 دی ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران، ولایت و ارزش‌ها دفاع کردند و با حضور خود در صحنه دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد‌: همه ما در برابر مردم، مسئول هستیم و باید قدر ملتی را که حماسه‌های بزرگی را رقم زده‌اند را بدانیم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، خاطر‌نشان کرد: باید در تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش بیشتری کرد و در این راستا ضروری است تا سلسله نشست‌هایی در بین اقشار و محلات برای تبیین این دستاوردها برگزار شود.

سوری در پایان گفت: ملت ایران اسلامی همیشه و هر جایی که نیاز به حضورشان بوده در صحنه حاضر شده‌اند و نشان داده‌اند تا پای جان در دفاع از انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار