استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

نزدیک شدن تعداد تخت‌های بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به استاندارد‌ جهانی

«علی‌محمد احمدی» گفت: قبل از انقلاب ۱۰۰ تخت بیمارستانی با حداقل تجهیزات در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشت، این در حالی است که در روز‌های آینده با بهره‌برداری بیمارستان جدید یاسوج، تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان به بیش از ۱۴۰۰ تخت با تجهیزات مدرن رسیده و تا حدودی به استاندارد‌های جهانی نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 23December 2018

تعداد تخت‌های بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد به استاندارد‌های جهانی نزدیک شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز (یک‌شنبه) در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان، اظهار داشت: صدا و سیما در طول چهار دهه گذشته با تمام فراز و فرود‌ها توانست پیام انقلاب اسلامی، امام راحل و رشادت‌های این ملت را به گوش جهانیان برساند.

وی با بیان این‌که امروز دشمن هجوم خود را در حوزه نرم‌افزاری دنبال می‌کند، افزود: جبهه استکبار هژمونی رسانه‌ای و تولید محتوای شیطانی را در دستور کار قرار داده و قطعا ماموریت صدا و سیما در این برهه برجسته‌تر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن القای ناکارآمدی را در دستورکار قرار داده است، گفت: دشمن تلاش می‌کند خدمات بی‌بدیل جمهوری اسلامی را در چشم مردم کوچک جلوه داده و برخی کمبود‌ها را بزرگ جلوه دهد، اما ملت ایران به‌ویژه مردم این استان خدمات چهار دهه انقلاب اسلامی و زیرساخت‌های ایجاد شده را می‌بینند.

احمدی بیان کرد: قبل از انقلاب ۱۰۰ تخت بیمارستانی با حداقل تجهیزات در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشت، این در حالی است که در روز‌های آینده با بهره‌برداری بیمارستان جدید یاسوج، تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان به بیش از ۱۴۰۰ تخت با تجهیزات مدرن رسیده و تا حدودی به استاندارد‌های جهانی نزدیک می‌شود.

وی بیان کرد: همان‌طور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان این انقلاب و نظام دفاع کردند، ما هم بابد با همدلی و اتکا به خدا و بهره‌گیری از ظرفیت مردم، راه و مسیر شهدا را با اقتدار ادامه دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید با برجسته کردن خدمات نظام، پرهیز از اختلاف و ایجاد وحدت و مشارکت، دست به دست هم دهیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

خاطرنشان می‌شود در پایان این آیین از زحمات «یوسف افشارنیا» مدیرکل سابق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و «امیر رئوف» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار