جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

راه مقابله و عبور از تهدیدات دشمن بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، راه مقابله و عبور از تهدیدات آنها بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 24December 2018

راه مقابله و عبور از تهدیدات دشمن بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده‌قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین که امروز در سالن استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار بود که شیعه توانست یک نظام بر مبنای اسلامی که با حضور ولی فقیه بود را دارا شود و بزرگترین آزمون آن جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس بود و اینجا بود که جوهره اصلی تشیع ظهور کرد.

وی افزود: حضرت امام خمینی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه سیاسی تشیع را پیاده کردند و فرمود ارتش اسلامی و مردمی باید باشد، سپس سپاه را و در 5 آذر ماه بسیج را تشکیل دادند و ارتش 20 میلیونی را اعلام و معرفی کردند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: حضرت امام خمینی در ادامه حرکت همه آحاد مردم را به هم پیوند زدند و با آغاز جنگ تحمیلی به‌ فرمان ایشان مردم و نیروهای مسلح در آزمون دشوار دفاع مقدس در کنار هم حضور یافتند و دشمن بعثی را که بیش از 36 کشور از آن پشتیبانی می‌کردند شکست دادند.

فهمیده با اشاره به پیروزهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: دشمن دیگر فکر و اندیشه جنگیدن با سلاح سخت را نخواهد داشت و جنگ نرم را در پیش گرفته است؛ چرا که هشت سال نتوانست با جنگ سخت بر ما پیروز شود و اکنون ما شاهدیم که در فضای مجازی کار خود را در پیش گرفته و ما باید در این عرصه گوش به‌ فرمان ولایت فقیه باشیم و همان اسلام ناب با همان راه شهدا را در پیش بگیریم.

وی افزود: با توجه به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، راه مقابله و عبور از تهدیدات دشمن بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است که پیام آن ایستادگی، شکست ناپذیری، حفظ ایمان و عدالت و اقتدار و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

این مسئول در پایان از تلاش‌های 5 ساله سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» تقدیر و تشکر و انتصاب امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» را به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار