فرمانده سپاه شهرستان جم:

حماسه 9 دی بیانگر وحدت حول محور ولایت است

سرهنگ احمد اسدی گفت: حماسه 9 دی به ما یاد می‎دهد وحدت حول محور ولایت تعیین‎کننده است و باید از نعمت رهبر بصیر به درگاه خدا شاکر بوده و همواره در مسیر ولایت باشیم.
کد خبر: ۳۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ - 24December 2018

دشمنان نمی‎خواهند حماسه 9 دی یادآوری شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد اسدی» فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حماسه 9 دی نباید شعاری باشد، اظهار داشت: دشمنان ما نمی‌خواهند که حماسه 9 دی یادآوری شود، زیرا بیشتر از دو دهه برنامه ریزی کردند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

وی با بیان این که فتنه 88 بزرگترین توطئه و هجمه دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: این فتنه با آگاهی و بصیرت ملّت ولایتمدار و انقلابی ایران و با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب خنثی شد.

اسدی بصیرت، تقوا، و ولایتمداری را سه عامل شکل‎گیری حماسه 9 دی دانست و خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین عامل، بصیرت توده مردم بود که فهمیدند و تحلیل کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم اظهار داشت: حماسه 9 دی به ما یاد می‎دهد وحدت حول محور ولایت تعیین‎کننده است و باید از نعمت رهبر بصیر به درگاه خدا شاکر بوده و همواره در مسیر ولایت باشیم .

وی در پایان به برگزاری هر چه با شکوه‎تر برنامه های 9 دی امسال تاکید کرد و افزود: امسال نیز مثل سال های گذشته باید با حضوری پر شور در مراسمات 9 دی به دشمنان نشان دهیم که همواره پشت سر رهبری حرکت می کنیم و هیچ ترسی از دشمنان نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها