رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد اعظم کبودراهنگ

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی به صورت متمرکز در مسجد اعظم شهر کبودرآهنگ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 26December 2018

برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد اعظم کبودراهنگبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت الاسلام «علی قمری‌نیا» رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی که با حضور رؤسای ادارات و نهادهای عضو و همچنین با دعوت از مسئول و اعضای شورای هیات مذهبی شهرستان برگزار شد، گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی به صورت متمرکز در مسجد اعظم شهر کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق دوباره مردم با ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و باید این روز گرامی داشته شود، بیان داشت: مراسم بزرگداشت ۹ دی باید پرشور و در شان این روز برگزار شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ اعزام مبلغ و مبلغه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوع ۹ دی را مورد تاکید قرار داد.

حجت‌الاسلام قمری ‌نیا بر حضور حداکثری مسئولان و اقشار مختلف مردم در مراسم ۹ دی شهرستان کبودرآهنگ تآکید کرد و عنوان کرد: حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی و مقابله قاطع و کوبنده با کسانی بود که به پایان یافتن نظام جمهوری اسلامی ایران امید بسته بودند.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی ماه روز دفن همه فتنه‌ها و شرارت‌هایی بود که از داخل و خارج آمده بودند تا چهره ما را تیره کنند، گفت: مردم در ۹ دی ۸۸ در یک روز توانستند آمریکا را شکست دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار