امام جمعه شهرکرد:

آیت‌الله شاهرودی حق بزرگی بر انقلاب اسلامی دارد

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت عالم گرانقدر آیت‌الله سید محمد شاهرودی گفت. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی حق بزرگی بر انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۳۲۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ - 26December 2018

آیت الله شاهرودی حق بزرگی بر انقلاب اسلامی داردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت عالم گرانقدر و بصیر، فقیه وارسته حضرت آیت‌الله «هاشمی‌شاهرودی را تسلیت گفت. 

در این پیام آمده است:

ارتحال عالم گرانقدر و خدوم حضرت آیت‌الله شاهرودی ضایعه‌ای بزرگ برای اسلام و مکتب تشیّع و برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

این عالم برجسته و متواضع که هم از مدرّسین عمق‌بخش به شاگردان در حوزه علمیه و هم از جهادگران عرصه صلاح‌بخشی به جامعه انسانی و هم از زجر دیده‌های زندان بعثی عراق بود، در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی با وجود موقعیّت علمی و حوزوی و داشتن کرسی های مملو از شاگرد علمی، اما خدمت به نظام اسلامی را ترجیح داد و در اوج تواضع در خدمت امام خمینی و در خدمت مقام معظم رهبری از هیچ امری فروگذار نکرد.

این مرجع فرزانه و این عالم گرانمایه حق بزرگی برانقلاب اسلامی و برآزادی خواهان و حوزه‌های علمیه دارد، خدای بزرگ بر علو درجاتش افزوده و با اجداد طاهرش محشور فرماید.

اینجانب این ضایعه و ثلمه عظیم را محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، خانواده محترم ایشان و مردم مؤمن تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار