مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان:

9 دی سالروز برائت از فتنه‌گران و بیعت با ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن حسینی‌دیباجی گفت: نهم دی‌ماه روز برائت از فتنه‌گران و بیعت مجدد با ولایت مطلق فقیه است.
کد خبر: ۳۲۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 26December 2018

9 دی سالروز برائت از فتنه‌گران  و بیعت با ولایت فقیه استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  اظهار داشت:  نهم دی‌ماه روز برائت از فتنه‌گران و بیعت مجدد با ولایت مطلق فقیه است.

وی افزود: ملت ایران همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با حضور در صحنه، شجاعت و فداکاری بر دشمن غلبه کرد با عنایت خداوند، بصیرت، آگاهی و به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) توانست از خود مهارتی مثال‌زدنی نشان دهد و در نهم دی‌ماه 88 بساط فتنه‌گران را جمع کرد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: طراح اصلی این کودتا و راه‌اندازی فتنه 88 بیگانگان با محوریت آمریکا و چند کشور اروپایی بودند؛ غربی‌ها برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به سبک کودتای مخملی و به تعبیر امام خامنه‌ای بیش از دو دهه کار کردند و حداقل 10 تا 15 سال برنامه‌ریزی داشتند.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه دشمنان بحث عبور از نظام دینی و ولایت‌فقیه را زمزمه می‌کردند؛ اما در رسیدن به این هدف ناکام ماندند، افزود: به اعتراف آقایی که از محکومان فتنه بود، در انتخابات سال 88 برنامه‌ریزی کرده بودند که به هر شکلی قدرت را بازگردانند، اما ذره‌ای به این هدف نزدیک نشدند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه براندازی نظام یک اقدام برنامه‌ریزی‌شده از سوی عده‌ای فریب‌خورده و معاند داخل کشور بود، افزود: معاندان داخلی فرصت بزرگی را به فتنه‌گران دادند و شرکت گسترده و 40 میلیونی مردم بهترین برگ برنده این نظام بود تا بتواند اهداف خود را با قدرت پیش ببرد؛ اما فتنه گران با امیدوار کردن دشمن توانستند به انقلاب و نظام ضرر و زیان‌ مادی زیادی وارد کنند.

حسینی‌دیباجی گفت: با همه اقدامات دشمن، ملت ایران در نهم دی‌ماه سال 88 بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند، برخلاف تبلیغات متعدد دشمنان و فتنه‌گران پایبند نظام و انقلاب هستند و با یک حرکت برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی حضور مجاهدانه در آن روز را ایجاد کردند و یوم‌الله دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی با اشاره به وظیفه مردم مقابل دشمن، افزود: دشمنان ما از انقلاب سیلی محکمی خوردند و به همین دلیل نیز کینه انقلاب را در دل دارند و آرام نمی‌نشینند؛ بنابراین وظیفه ما این است که روشنگری و بصیرت‌افزایی کنیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: اگر نخبگان و خواص به این وظیفه مهم دینی به‌درستی و به هنگام عمل کنند و هوشیار و گوش به‌فرمان ولایت‌فقیه باشند، جامعه هرگز دچار فتنه و گمراهی نخواهد شد؛ باید بدانیم که دشمن هرگز از ما راضی نمی‌شود، مگر اینکه از اصول و عقاید خود فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها