فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز خبر داد؛

اجرای 10 طرح محرومیت‌زدایی در شمال شیراز

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: در راستای کمک به محرومان 10 طرح محرومیت در شمال شیراز اجرا شده‌ است.
کد خبر: ۳۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 26December 2018

اجرای 10 طرح محرومیت‌زدایی در شمال شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سیدحسین حسینی» امروز در جمع دانش‌آموزان دوره توانمند‌سازی فرماندهان واحد‌های پیشگام ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز اظهار داشت: طرح محرومیت‌زدایی در قالب طرح شهید «اسکندری» در محدوده مناطق «قمشه و گویم» شیراز برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عملیاتی و اجرایی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی‌ بر حمایت از کالا‌های ایرانی، بسیج ناحیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) از تمامی ظرفیت خود برای رفع محرومیت زدایی و حمایت از کالا‌های ایرانی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز تصریح کرد:  این ناحیه با استفاده از توانمندی‌های خود  در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی بستری مناسب و پویا فراهم کرده و خدمات ارزنده‌ای را تاکنون ارائه کرده است. 

حسینی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف با توجه به مقتضیات زمان و نیز با  کارکردهای مختلف نسبت به سال‌های گذشته با تغییر رویکرد  روبه‌رو بوده ‌است، افزود: با ورود بسیج در حوزه‌های مختلف تربیتی در قالب طرح شهید بهنام محمدی بستر اتصال دانش‌آموزان به اماکن مذهبی به ویژه مساجد فراهم شده است.

این مسئول بیان داشت: نیرو‌های بسیجی با هوشیاری در برابر آسیب‌ها و تهدیدات پیش‌روی انقلاب اسلامی و نیز مقابله با القای فضای ناامیدی و دلسردی در جامعه با کمک‌های مردمی و با تاسی از روحیه ولایت‌مداری آماده مبارزه با توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار