دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر خبر داد؛

شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی در «بردسیر» کرمان

«محمد امین نخعی» گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه «گلزار» از توابع شهرستان «بردسیر»، ۲ نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 27December 2018

شهادت 2 نفر از ماموران پاسگاه انتظامی گلزار بردسیر در درگیری با اشراربه گزارش دفاع پرس از کرمان، «محمد امین نخعی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان «بردسیر»، اظهار داشت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه «گلزار» از توابع شهرستان بردسیر با اشرار، ۲ نفر از ماموران انتظامی به نام‌های ستوان سوم کادر «سلمان رهنما» و سرباز وظیفه «حمیدرضا اسدی» به شهادت رسیدند و ۲ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: همچنین مجروحان این عملیات که ۲ سرباز وظیفه هستند نیز به بیمارستان سیدالشهداء (ع) کرمان منتقل شده‌اند و وضعیت عمومی آن‌ها خوب اعلام شده است.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک «زانتیا» در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت‌زنی در این محور می‌کنند.

وی بیان کرد: طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون شده و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می‌رسند و ۲ سرباز وظیفه دیگر مجروح می‌شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شده‌اند، افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار