فراخوان مسابقه طراحی با موضوع «زنان جنگ» در کردستان اعلام شد

فراخوان مسابقه طراحی، نقاشی و گرافیک با موضوع «زنان جنگ» که به همت اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان برگزار می‌شود، اعلام شد.
کد خبر: ۳۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ - 27December 2018

مسابقه طراحی با موضوع زنان جنگ در کردستان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، فراخوان مسابقه طراحی، نقاشی و گرافیک با موضوع زنان جنگ، در راستای ترویج و شناخت جایگاه زنان شهیده، جانباز و ایثارگر استان کردستان در جامعه، به‌همت اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد کردستان اعلام شد.

ایثار و مقاومت زنان در جنگ، زنان شهیده، زنان رزمنده و ایثارگر، زنان امدادگر و پرستار، زنان در ستاد‌های پشتیبانی جبهه‌ها، زنان در بمباران شهر‌ها و روستا‌های استان و زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، از محور‌های این مسابقه هستند.

از جمله شرایط ارسال آثار به این مسابقه این است که ابعاد آثار باید ۷۰*۵۰ سانتی‌متر باشند و همچنین آثار ارسالی با طراحی‌های بومی، از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

محدودیتی از نظر ارسال تعداد اثر به دبیرخانه این مسابقه وجود ندارد و شرکت برای تمام هنرمندان و علاقه‌مندان در این استان آزاد است.

آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در پایان به مدت سه روز در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد استان کردستان به نمایش گذاشته می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرصت دارند آثار خود را تا ۱۳ دی‌ماه به دبیرخانه مسابقه واقع در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد کردستان ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها