معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج:

مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در سنندج برگزار می‌شود

«یحیی نظری» خواست تا همه در مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه «۹ دی» که روز یک‌شنبه ۹ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن «آزادی» سنندج برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
کد خبر: ۳۲۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 27December 2018

مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در سنندج برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: حماسه ۹ دی و حرکت عظیم و هوشمندانه مردم در سایه هدایت و روشنگری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دسیسه دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کرد.

وی افزود: مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی، در ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر ثابت کردند که در سایه نعمت ولایت فقیه و تبعیت از ولی خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد تا ایادی استکبار جهانی و نوکران آن‌ها به نظام و انقلاب آسیب وارد کنند.

عسکری ادامه داد: لازم و ضروری است تا این حرکت مردمی که میثاق امت با ولایت بود، ارج نهاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: گرامی‌داشت این ایام، تجلیل از کسانی است که در حرکت رو به رشد و بالندگی نظام تلاش می‌کنند.

مراسم گرامی‌داشت ۹ دی‌ در سالن «آزادی» سنندج برگزار می‌شود

در این مراسم همچنین، «یحیی نظری» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج نیز با تاکید بر لزوم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حماسه ۹ دی تجدید بیعت با ولایت است و نیاز است که یاد چنین حماسه‌هایی زنده نگه داشته شود.

وی خواست تا همه در مراسم گرامی‌داشت این روز بزرگ که روز یک‌شنبه ۹ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن «آزادی» سنندج برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار