حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی:

مردم با بصیرت در حماسه 9 دی بر توطئه‌های دشمنان غلبه کردند/ جدایی دین از سیاست حربه استکبار جهانی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مردم بصیر و هوشیار در حماسه 9 دی و با گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی با پایبندی به ارزش‌ها توانستند بر توطئه‌های دشمنان در جریان فتنه سال 88 غلبه کرده و پیروز شوند.
کد خبر: ۳۲۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ - 27December 2018

مردم با بصیرت در حماسه 9 دی بر توطئه‌های دشمنان غلبه کردند/ جدایی دین از سیاست حربه استکبار جهانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مسجد حضرت رقیه (ع) شهر نصیرآباد شهرستان «رباط کریم» که با حضور سرهنگ «عبدالمالکی» معاون هماهنگ کننده استان و جمعی از مسئولان شهری و انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: «نهم دی ماه» روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و نشانه پایبندی همه جانبه مردم شریف به ارزش‌های انقلاب و لبیک‌گویی به ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران سومین انقلاب توحیدی جهان است، گفت: انقلاب ایران بدون اتکا به هیچ قدرتی در دنیا صورت گرفت و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: تنها تفاوت حماسه 9 دی 88 و بهمن 57 این بود که مردم ایران در بهمن 57 به دنبال تغییر رژیم و استقرار حکومت جدید بودند، ولی در حماسه 9 دی 88 مردم بر ادامه راه دفاع از نظام مقدس و حریم ولایت تأکید داشته و اعلام رضایت و علاقه مندی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: مردم ایران در این روز نشان دادند که با گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی، پایبند به ارزش‌ها بوده و با بصیرت و هوشیاری خود توانستند بر توطئه‌های شوم دشمنان در جریان فتنه سال 88 غلبه کرده و پیروز شوند.

وی در پایان با اشاره به تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری، خاطر نشان کرد: ایشان هم در هنگام فتنه و هم پس از آن مردم را به سمت حقیقت هدایت کردند و فتنه گران را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار