فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: 

نقشه‌های دشمنان با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شود

سرهنگ حمید خرمدل گفت: دشمنان ما اذعان دارند که در اتاق‌های فکر، روز‌ها و ماه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم و همه این برنامه‌ریزی‌ها با یک سخنرانی رهبر ایران نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ - 27December 2018

نقشه‌های دشمنان با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ حمید خرمدل در یادواره سردار شهید «سید شریف پنجه‌بند» که امشب برگزار شد، اظهار داشت: نعمت ولایت، اتحاد و همدلی و مردم‌داری رمز بقا و تثبیت انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام است.

وی افزود: دشمنان ما اذعان دارند که ما در اتاق‌های فکر روز‌ها و ماه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم و همه این برنامه‌ریزی‌ها با یک سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ایران نقش بر آب می‌شود که این امر به خاطر نعمت ولایت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز تهدیدات متعددی پیرامون ما وجود دارد، گفت: در این شرایط بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

خرمدل عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته‌ای وظیفه خود را انجام داده و در انتخابات و راهپیمایی‌ها و هر صحنه‌ای که انقلاب اسلامی به آنها نیاز دارد، حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲ هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: چنین مردمی شایسته تکریم و احترام هستند و مسئولان باید با تمام وجود و به صورت شبانه‌روزی به آنها خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها