استاندار خوزستان:

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

غلامرضا شریعتی گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و همانطور که همه دنیا شاهد بودند حادثه تروریستی اهواز هم این اقتدار را نتوانست خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۳۲۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ - 27December 2018

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا استبه گزارش دفاع پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان عصر امروز (پنجشنبه) در دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان «سعید کریمی» و «اسماعیل شفیع‌ نژاد» از شهدای حادثه تروریستی رژه 31 شهریور اهواز، اظهار داشت: مهمترین دستاورد خون با برکت شهدا وجود امنیت پایدار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

وی افزود: دشمنان نظام همواره با طراحی توطئه ها و دسیسه‌های مختلف در تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی هستند اما به برکت شهدا، ملت ایران در حال پیشروی و دستیابی به موفقیت های جهانی است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با تاکید بر اینکه دشمنان نظام به خوبی می دانند که نمی توانند سد راه جمهوری اسلامی باشند، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و همانطور که همه دنیا شاهد بودند حادثه تروریستی اهواز هم این اقتدار را نتوانست خدشه دار کند.

شریعتی تصریح کرد: برخلاف محاسبات بدخواهان، ملت ایران و مردم خوزستان به رغم تحریک های دشمن اتحاد و همدلی خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار دارد، گفت: تمام توطئه های دشمنان به واسطه بهره گیری از جانفشانی های شهدا و فرهنگ شهادت طی این سال ها توسط ملت ایران نقش بر آب شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: عمر سلطه گری دشمنان ملت ایران به پایان رسیده و این جمهوری اسلامی است که راه خود را با حمایت مردم ادامه می دهد و آرمان های ما در حال جهانی شدن است.

خاطرنشان می‌شود، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح شنبه 31 شهریور امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس منجر به شهادت 25 نفر و مجروح شدن 70 نفر از شهروندان بیگناه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها