فرمانده انتظامی فارس:

حماسه 9 دی فصل جديدی از بصيرت مردم ايران بود

فرمانده انتظامی فارس گفت: حماسه 9 دی سال 88 فصل جدیدی از بصیرت، دشمن‌شناسی و غیرت دینی مردم ايران بود.
کد خبر: ۳۲۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 29December 2018

حماسه 9 دی فصل جديدی از بصيرت مردم ايران بودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم ستاد «احمد علی گودرزی» فرمانده انتظامی فارس با گراميداشت سالروز حماسه (9 دی) با بیان اینکه حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود اظهار داشت: حماسه 9 دی فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

وی ادامه داد: روز نهم دی ماه سال 1388 به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد و دشمنان انقلاب اسلامی ايران اين واقعه عظيم را به هيچ وجه از اذهان خود پاک نخواهند كرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: آنچه در آن روز رخ داد در واقع برخواسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملاً خدایی بود؛ رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، ایمان و باورهای اعتقادی مردم ايران و عشق به اهل بيت (ع)، بصیرت ملت ایران و حضور در عرصه‌های مختلف عوامل زمینه‌ساز حماسه 9 دی و شكست دشمنان در فتنه 88 بود.

گودرزی گفت: در مراسم 9 دی ماه سال 88، ملت ولايتمدار ايران اسلامی ثابت كردند در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری از آرمان‌های مقدس امام خمينی (ره) و شهدای عزيز تا پای جان دفاع می‌كنند.

وی افزود: مردم در جریان فتنه 88 به این نتیجه رسیدند که ماهیت فتنه در مقابل با باورهای اصیل و مقدسات آنها است و اين نتیجه زمانی بارز شد که در روز عاشورا مقدسات مورد هتک حرمت فتنه گران قرار گرفت.

اين مسئول گفت: راه اندازی فتنه سال 88 اوج بکارگیری توان دشمن در مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، زیرا در فتنه تشخيص حق از باطل مشكل و برخی از چشم‌ها كور می‌شوند؛ با همه تلاشی که دشمنان در این راستا انجام دادند، فتنه سال 88 منجر به حماسه 9 دی شد که برکات و آثار زیادی را برای مردم ما در پی داشت.

گودرزی تصريح كرد: حماسه 9 دی درس هايی را به ما آموخت که از آن جمله می‌توان به وحدت ملی، رسوايی سران فتنه، از بين رفتن عوامل نفوذ، بلوغ سياسی، مرز بندی حق و باطل و خنثی سازی دسيسه‌ها و نقشه‌های دشمن اشاره کرد.

وی در پايان گفت: هدف دشمنان ايران اسلامی ايجاد يأس و نااميدی در بين مردم است و مأموران نيروی انتظامی به عنوان سربازان ولايت با انجام اقدامات جهادی خود در راستای ايجاد نظم و امنيت در جامعه، از رسيدن دشمنان به اين هدف جلوگيری می كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار