مقدم:

سالروز نهم دی فرصت خوبی است تا با روایت فتنه، جای جلاد و شهید عوض نشود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه 9 دی تجلی بلوغ سیاسی مردم بود گفت: سالروز نهم دی فرصت خوبی است تا با روایت فتنه، جای جلاد و شهید عوض نشود و جوانان بدانند دلار‌های کثیف نظام سلطه کجا هزینه شد.
کد خبر: ۳۲۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 29December 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حرب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قیام میلیونی و مردمی 9 دی، اظهار داشت: سال 88 آبستن حوادثی تاریخ‌ساز در کشور بود و مردم به خوبی از این پیچ تاریخی به سلامت رد شدند و صف‌آرایی مردم خواهان جمهوری اسلامی و هم حرکت‌های آشوب طلبان و براندازان نظام را در آن سال دیدیم و به تعبیری دیگر جبهه حق و جنود شیطان هر دو به میدان آمدند و زورآزمایی کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود:، اما در نهایت فتنه‌ای که با عنوان کد رمز تقلب آغاز شده بود و با دلار‌های سعودی، همراهی اطلاعاتی سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و پشتیبانی بین‌المللی آمریکا قرار بود، نظام جمهوری اسلامی را از صفحه روزگار برچیند، در نهایت طومار حیات ننگین آشوب‌گران را برای رسیدن به هدف سقوط نظام اسلامی را برچید.

مقدم با اشاره به اینکه گردانندگان صحنه آشوب‌های خیابانی درصدد بودند از آب گل آلود اعتراضات عده‌ای ناآگاه، به هدف سقوط نظام دست یابند، خاطرنشان کرد: نه تنها خواب پریشان آن‌ها تعبیر نشد، قیام مردم در 9 دی پایه‌های مردم سالاری دینی را در ایران مستحکم‌تر و نظام را بیمه کرد.

وی ادامه داد: سالروز این قیام الهی فرصت خوبی است تا با روایت فتنه، جای جلاد و شهید عوض نشود و جوانان بدانند دلار‌های کثیف نظام سلطه کجا هزینه شد، آنجایی که کلینتون در مورد فتنه سال 88 در کتاب خود می‌نویسد: «ما در سال‌های بعد ده‌ها میلیون دلار هزینه کردیم و بیش از پنج هزار فعال آموزش دادیم برای اغتشاش در ایران» از این همه حمایت مالی، سیاسی و بین‌المللی تنها دود بر زغال ماند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: 9 دی در واقع تجلی بلوغ سیاسی مردم بود و اینکه تا زمانی پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند، حیات نظام اسلامی بیمه است و در شرع مقدس اسلام نیز بر ولایت‌مداری و تبعیت از فقیه دین‌شناس، برای نجات از سردرگمی، رهایی از تلاطم‌های اجتماعی و محفوظ بودن از دشمنی بدخواهان تأکید مؤکد شده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام در سال گذشته برای گرفتن انتقام سیاسی از مردم در سالروز این قیام میلیونی، بصیرت‌افزا و الهی، حرکت‌های کوری را انجام دادند، اما این تحرکات آشوب‌طلبانه نیز محکوم به فنا است و در نطفه خفه شد.

وی تصریح کرد: در جریان کودتای نافرجام ترکیه بیش از 35 هزار نفر بازداشت شدند و بیش از ده هزار نفر کار خود را از دست دادند، اما نظام اسلامی ایران با رأفت با سران فتنه برخورد مداراگونه کرد، اما اینکه افرادی در داخل بخواهند چهره آنان را تطهیر کنند و گرد فراموشی بر جنایت آنان بپاشند، جفا در حق نظام اسلامی و شهدای مظلوم این واقعه است.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: اگر نگاهی به نحوه مواجهه رسانه‌های غربی با اعتراضات فرانسه بیاندازید و آن را با نحوه انعکاس این رسانه‌ها از وقایع سال 88 و عدم بازتاب حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 9 دی مقایسه کنید، تنها برخورد دوگانه، ریاکارانه و جانبه‌دارانه آنان را از فتنه‌گران برداشت می‌کنید.

مقدم به درس‌های قیام 9 دی اشاره کرد و گفت: این حرکت میلیونی واجد تجربیات و درس‌های فراوانی برای ملت ایران بود، اینکه اگر دست خود را از دست، ولی فقیه رها کنند، دزدان شرف و ناموس و دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه نظام به راحتی آنان را می‌درند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: 9 دی مبین میزان ظرفیت وحدت کلمه ملت ایران، همدلی آحاد جامعه و قدرت صفوف پیوسته آنان در برابر توطئه بدخواهان است و برای افزایش بصیرت باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و هشدار‌های ایشان را در مورد خطر نفوذ و در پیش بودن فتنه بزرگتر در صورت غفلت مردم را جدی بگیرند و هر لحظه با حفظ آمادگی خود و با دشمن‌شناسی در مواجهه با بدخواهان و آنانکه تخم نفاق، یأس و نا امیدی را در جامعه می‌پراکنند، از سر سازش و مسامحه برخورد نکنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار