مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

حماسه « 9دی» مشت محکمی بر استکبار و فتنه‎گران بود

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی گفت: حماسه 9 دی ماه سال 88 مشت محکمی بر فتنه‎گران و استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۳۲۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ - 29December 2018

حماسه 9دی مشت محکمی بر استکبار و فتنه گران بود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» در جمع کارکنان خط 2 متروی شیراز با بیان اینکه حماسه 9 دی با بصیرت صورت گرفت و این روز به عنوان روز بصیرت در تاریخ ثبت شد، اظهار داشت: این روز یادآور حضور مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی افزود: مردم با صف آرایی مقابل دشمنان و فتنه گران از آرمانهای انقلاب اسلامی محافظت کردند.

گرامی افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان دشمنان و فتنه گران زدند و با حضور خود نقشه های استکبار جهانی و فتنه گران را خنثی کردند.

وی  با مورد خطاب  قرار دادن کارکنان خط 2 متروی شیراز، گفت: شما با همان نگاه جهادی و تفکر بسیجی و با بهره‎گیری از منویات رهبری علی‎رغم تمامی مشکلات در راستای شکوفایی و بالندگی انقلاب اسلامی گام بر می‌دارید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر شیراز یک روز زودتر (8دی ماه) از سایر شهرها به میدان آمدند و در مقابله با فتنه ایستادگی و زمینه حماسه 9دی را به وجود آوردند، این حضور نشان دهنده بصیرت مردم استان فارس است.

وی رهبری و مردم را 2 عنصر ارزشمند انقلاب و جدایی ناپذیر از همدیگر دانست و افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دو عنصر رهبری و مردم همیشه در کنار همدیگر بوده و مردم با تمام وجود رهبری و ولایت فقیه را پذیرفته و قبول دارند و در تمامی صحنه‎های دفاعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره پاسداری و اطاعت پذیری خود را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار