معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع:

یوم‌الله «9 دی» روز تثبیت فرهنگ انقلاب و ولایتمداری بود

سردار طلائی نیک با بیان اینکه در یوم‌الله 9 دی جریان انقلاب تثبیت و فرهنگ انقلاب و ولایتمداری ثبت شد، گفت: در این روز تاریخی مردم ولایتمدار ایران اسلامی به صورت خودجوش و پرتحرک با شور و شوق حسینی حماسه‎ای بزرگ خلق کردند.
کد خبر: ۳۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 29December 2018

یوم‌الله 9 دی روز تثبیت فرهنگ انقلاب و ولایتمداری بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «رضا طلایی نیک» معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه شنبه 8 دی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه فتنه 8 ماهه توسط عده‎ای خواص بی بصیرت و تحت تأثیر القائات شبکه‌های منحط خارجی راه‎اندازی شد، اظهار داشت: انتخابات بهانه بود و فتنه‌گران اصل نظام و اتحاد مردم را هدف قرار داده‌ بودند.

وی با بیان اینکه در یوم‌الله 9 دی ماه جریان انقلاب تثبیت و فرهنگ انقلاب و ولایتمداری ثبت شد، تصریح کرد: در این روز تاریخی مردم ولایتمدار ایران اسلامی به صورت خودجوش و پرتحرک با شور و شوق حسینی حماسه ای بزرگ خلق کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی را نظام امیدبخش و اتحادآفرین برای مستضعفین دانست و با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در این 40 سال شاهد ولایتمداری، بصیرت و تقابل با توطئه‌های خارجی و فتنه داخلی هستیم که باید اهدافی همچون اصل اسلام ناب محمدی، اصل انقلاب اسلامی، اصل نظام جمهوری اسلامی، مردم و منطقه آسیای جنوب‌غربی و خاورمیانه را رصد کنیم.

سردار طلایی نیک افزود: ایران پایگاه اسلام و ارزشهای اسلامی است و ناامن کردن آن در طی چند سال اخیر از اهداف اصلی دشمن بوده که کشف و خنثی کردن بیش از 95 درصد عملیات تروریستی در ایران گواه این قضیه است.

وی با بیان اینکه خط ایستادگی و مقاومت در مقابل خط سازش قرار دارد، اظهار کرد: 250 دلار سرانه هر فرد در جهان صرف هزینه دفاعی می‌شود اما در ایران این رقم بین 120 تا 130 دلار است که نشان می دهد روحیه ایمان و شجاعت ما بالاست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ایران را قدرتمند و محور تبادلات منطقه معرفی کرد و گفت: مهد اسلام، ذخائر انرژی و کانون تحولات جهانی در منطقه ما قرار دارد دشمنان قصد داشتند با تجزیه ایران سرعت و جهش توسعه در کشورمان را متوقف کنند.

وی در پایان متذکر شد: باید با بصیرت مراقب نفوذ دشمن باشیم و بدانیم که اسلام‌هراسی و ایران هراسی دشمنان را نابود می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار