در پیامی مطرح شد؛

سردار غیب‌پرور: فتنه ۸۸، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم‎الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 29December 2018

فتنه ۸۸، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب‎پرور» به مناسبت فرارسیدن یوم‎الله نهم دی‌، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح دیل است:

بسمه تعالی

«إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ» (اعراف ۲۰۱)

حماسه عظیم نهم دی‌ماه، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت و فداکاری زمانی متجلی شد که به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط فتنه‌گران جمع شد.

فتنه ۸۸، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود که با همراهی برخی از کشور‌های غربی، رسانه‌های خارجی، سفارتخانه‌های نحس آنان و جریان مدعی تقلب با دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه، روند بی‎اعتمادسازی مردم و مبارزه با مردم سالاری دینی را در بستر جنگ نرم تعقیب می‌کردند.

لیکن دست الهی مانند همیشه به یاری ملت بصیر ایران اسلامی آمد و با انفاس قدسی کاروان سالار انقلاب، به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ایران اسلامی، سبب دفع فتنه‌ای بزرگ از انقلاب اسلامی ایران شد.

این درسی است برای همه‌ی مستکبرین جهان که انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از لشکریان بسیجی میهن اسلامی و سراسر جهان اعلام می‌دارم که بسیجیان در کنار مردم ارزشمند ایران اسلامی از زمزم ولایت مطلقه فقیه سیرابند و آمادگی دارند در خرمشهر‌های پیش‎رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دومین چهل سالگی خود به پیش برده و نقشه‌های دشمنان زبون نظام اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهان نقش بر آب کنند.

ان‌شاءالله

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار