استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) :

مردم با بصیرت پاسخ دشمنان را خواهند داد

حجت‌الاسلام یاوری گفت: مردم همیشه در صحنه ایران با بصیرت پاسخ دشمنان نظام را خواهند داد.
کد خبر: ۳۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 29December 2018

می خواهند مردم را به جان نظام بیاندازندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «یاوری» از اساتید حوزه علمیه قم و استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت «نهم دی»  در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: نهم دی روز بزرگی است و مردم در این روز حماسه آفریدند.

وی یادآور شد: مردم ایران، انقلابی را به پیروزی رساندند که قبل از آن بسیاری از جمله توده‎ای‎ها، کمونیست‎ها، منافقین و ناسیونالیست‎ها با شاه می جنگیدند و همه به این نتیجه رسیده بودند که دولت شاه خائن است و به درد مردم نمی خورد.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: امام (ره) فرمودند کاپیتولاسیون آمده و شما حقیر می شوید و لذا فرمودند این قیام من برگرفته از قیام سیدالشهدا است.

یاوری متذکر شد: نهایت هدف مشروطه،حزب مؤتلفه و گروه های دیگری که قبل از انقلاب فعالیت می کردند این بود که با عدالت باید برخورد شود اما انقلاب هدفش این بود که در کنار عدالت به مردم نباید ظلم شود.

وی با اشاره به فتنه سال 88  که از سوی دشمنان انقلاب رخ داد، اظهار کرد: آنها به دنبال به آشوب کشیدن کشور بودند و  می خواستند مردم را در تقابل با نظام قرار دهند تا این انقلاب به هر قیمتی از بین برود آن هم به دست کسانی که خودشان انقلاب کردند.

یاوری گفت: دشمنان نظام امروز می خواهند گرانی ها و مشکلات، مردم را از روحانیون و شهدا دلزده و از درون تهی کنند. باید مراقب باشید که به چه کسی در شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری رأی می دهید چراکه این انقلاب شهید داده است و اگر ازدست برود امنیت و آسایش و همه میراثمان از بین خواهد رفت.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که اینها می خواهند مردم را در مقابل این نظام قرار دهند بنابراین مردم با بصیرت ایستادگی کرده و در روز بیست و دوم بهمن پاسخ دشمنان نظام راخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار