معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوشهر:

مدیران فتنه ۸۸ در حال طراحی فتنه جدید هستند/ فتنه‌گران حرکت‌هایی کاملا داعشی داشتند

«سهراب انبارکی» گفت: مان کسانی فتنه ٨٨ را مدیریت کردند امروز نیز در حال طراحی فتنه دیگری علیه نظام هستند، امروز جریان‌های مرموزی در کشور می‌خواهند با همراهی دشمن مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند.
کد خبر: ۳۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 30December 2018

مدیران فتنه ۸۸ در حال طراحی فتنه جدید هستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز (یکشنبه) در مراسم ٩ دی در تیپ پیاده استان بوشهر، اظهار داشت: فتنه سال ٨٨ درس‌ها و عبرت‌های زیادی برای ملت و نظام داشته است و از این درس‌ها باید در راستای مقابله با فتنه‌های آینده استفاده کرد.

وی با بیان این‌که پاسداران به‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نظام باید این اتفاقات عبرت‌آموز را به صورت ویژه بازخوانی کنند، گفت: اگر حوادث هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان و بازماندگان جنگ بازخوانی نشده بود، در حال حاضر هشت سال دفاع مقدسی در کار نبود.

انبارکی خاطرنشان کرد: جنایت‌های طاغوت و آل قاجار در ایران نباید دست فراموشی داده شود هر چند برخی سعی دارند این جنایت‌ها فراموش شوند. تاریخ هر کشوری هویت، اصل و ریشه آن کسور است و با هیچ چیز دیگر قابل معاوضه نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر این‌که ٩ دی هویت ملت و نظام ایران اسلامی است و مگر می‌شود آن را فراموش کرد، بیان کرد: باید به عوامل فتنه سال ٨٨ به‌طور دقیق و ریشه‌ای پرداخت.

وی با بیان این‌که برخی در کشور سعی دارند مردم را به حواش حوادث آن زمان سوق دهند، افزود: فتنه ٨٨ امری تصادفی نبود، بلکه فتنه‌ای طراحی عمیق دشمن بود. فتنه‌گران سال ٨٨ حرکت‌هایی کاملا داعشی داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این‌که فتنه ٨٨ چیزی شبیه کودتای ٢٨ مرداد بود که می‌خواست نظام را از ریشه بزند و همچنین جراحی سیاسی برای نظام بود که ماهیت منافقان را بعد از ٢٠ سال برای مردم مشخص کرد، اظهار داشت: همان کسانی فتنه ٨٨ را مدیریت کردند امروز نیز در حال طراحی فتنه دیگری علیه نظام هستند، امروز جریان‌های مرموزی در کشور می‌خواهند با همراهی دشمن مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار