نیرو‌ها و یگان‌های مسلح برتر کشور معرفی شدند

فرماندهان و رده‌های برتر نیرو‌های مسلح صبح امروز در نهمین جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح معرفی شدند.
کد خبر: ۳۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 30December 2018

نیرو‌ها و یگان‌های مسلح برتر کشور معرفی شدندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در نهمین جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح که صبح یکشنبه با حضور مقامات ارشد نظامی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، از فرماندهان و رده‌های برتر نیرو‌های مسلح تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره نیروی دریایی سپاه به عنوان نیروی برتر در بین نیرو‌های سپاه و نیروهای زمینی و هوایی ارتش به عنوان نیرو‌های برتر در بین نیرو‌های آجا معرفی شدند.

همچنین در این مراسم، از نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان نمایندگی برتر ولی فقیه در نیرو‌های مسلح تقدیر شد.

از معاونت آموزش نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بین معاونت‌های نمایندگی ولی فقیه نیرو‌های مسلح، معاونت طرح و برنامه ارتش در بین معاونت‌های ارتش، معاونت فرهنگی سپاه در بین سایر معاونت‌های سپاه پاسداران، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه در بین معاونت‌های آماد و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، پلیس‌های مرزبانی و پیشگیری در بین پلیس‌های تخصصی ناجا، معاونت طرح و برنامه ناجا در بین معاونت‌های ناجا، معاونت اطلاعات نیروی هوافضای سپاه در بین معاونت‌های اطلاعات نیرو‌های مسلح، معاونت عملیات نیروی دریایی سپاه در بین معاونت‌های عملیات نیرو‌های مسلح، معاونت جهاد خودکفایی سپاه در بین معاونت‌های جهاد خودکفایی نیرو‌های مسلح در این جشنواره مورد قدردانی قرار گرفتند.

همچنین از معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه در بین معاونت‌های مهندسی نیرو‌های مسلح، معاونت فا‌وا نیروی زمینی سپاه، معاونت بازرسی نیروی هوافضای سپاه و سپاه استان کرمانشاه، نیز قدردانی شد.

بنا بر این گزارش، شرکت صاایران و مرکز مطالعات وزارت دفاع هم به عنوان مراکز برتر این وزارتخانه معرفی شدند. همچنین معاونت بازرسی نداجا، معاونت مهندسی نزاجا و معاونت‌های اطلاعات و امداد و بهداشت قرارگاه پدافند هوایی، مرکز خدمات رفاهی نیروی هوافضا سپاه، مرکز فناوری و اطلاعات وزارت دفاع، سازمان بسیج اصناف، دبیرخانه اشراف فرماندهی نیروی زمینی، سازمان بسیج دانشجویی، فرماندهی جنگال نیروی هوافضای سپاه، جنگال نیروی زمینی ارتش عنوان بالاترین رشد را در بین معاونت‌های همتراز نیرو‌های مسلح کسب کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار